Thursday, February 14, 2013

Melawat X- Opis Aku

sejak aku berpindah opis ke bangunan baru nieyh
Kiranya ini kali pertama aku jejak kaki pusing2 dalam x opis aku
Nieyh bukan harinieyh punye citer
23 January arituh aku pegih melawat...
Semak betul opis tuh skunk...
Banyak betol fail..bersepah2 tuh..
Apa buleh buat kan...tak boleh nak salahkan staff KLR yang amik tempat x-opis aku tuh...
Fail diorg banyak but..tempat nak simpan fail tuh sikit...memang tak cukup laaa
Kiranya bertuah jugak laaa..dapat jugak aku melawat situh..
Kalau dulu..aku selalu merayau2 opis orang
Skunk aku da tak mcm tuh daa...da tak masuk opis jiran2 lagih da...
Entah laaa...malas kowt...hohoho...
K lah...bye.

* Mr Ej
Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...