Monday, August 25, 2014

3 Ogos 2014 - Trip Kuala Terengganu


Assalamualaikum. Salam sejahtera...oleh kerana aku terpaksa duty kaunter tender harinieyh
duty sajer tp xde orang pon yang nk datang bertanye apa2 or pelbagai...pishang kebosanan
so...aku just nk sharing satu hal raya 2014 harituh...

Majlis Perkhawinan Sahabat aku Nawawi Kadir dengan Pasangannya Suzana Mamat...
Alhamdulillah...Majlis selesai dengan jayanya.

aku yang hari raya ke empat (4) hari khamis...flight aku pagi tuh ke kuala lumpur...
smp tengahari jugak lah rumah dari KLIA tuh kan...so far perjalanan lancar harituh
keesokkan paginya....Pagi Jumaat aku bersama Mr Vtec (BOB)  dan Mr Jewelry
bertolak ke Kuala Terengganu...ktorg sampai 11 .30 pagi....Alhamdulillah..selamat perjalanan kami.
petang lepas solat jumaat majlis akad nikah berlangsung..Alhamdulillah...
Selesai smua...
tinggal keesokkan harinya Sabtu majlis kesyukuran sambut menantu
da selesai majlis akad nikah..petang tuh nawawi nieyh nk ekut ktorg pegi cari resort area marang then
ktorg pegih pandai teluk ketapang untuk layan Celop tepung...memang best lah celop tepong..kt kL takde celop2 bagai tuh...hehehehe

petang esoknya..selepas selesai majlis sambut menantu...ktorang gerak balik kL...risau jugak balik lewat2 yang ade yang tersangkut jem skali dengan rakyat2 pantai timur yang nk balik ke ibu kota jugak
last ade lah jugak tersangkutnya...sangkut kt selepas tol bentong...
selamat perjalanan kami...done.



No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...