Monday, July 21, 2014

Iftar with frenz at kelana jaya

Assalamualaikum.
Salam ramadhan...
Semalam ak ade lah join iftar budak kusza dulu
Tapi xramai pulak y join...yang sembang nk join ramai
Iyer2 nk buat iftar kononnye...last pishang..sembang lebih dlm group...puuuiiii
Ade lah 9 orang jer y join...ape lah korang nieyh
Jangan sembang lebih...last masing ade urusan...

Friday, July 18, 2014

UPDATE : Malaysia airline flight with 295 on board crashes near Ukraine

Live: Malaysia airline flight with 295 on board crashes near Ukraine


A Malaysian passenger airliner with 295 people on board crashed in Ukraine near the Russian border, Interfax cited an aviation industry source as saying on Thursday, reported Reuters.
Sent from Yahoo Mail on Android
9.10 pm: Lost contact with flight, says Malaysia airlines
After reports emerged of Malaysia airlines flight flying from Amsterdam to Kuala Lumpur having crashed near the Ukraine border, the airline has confirmed that they had lost contact with the plane.
CNN reports that no other details of the reason behind the crash is available yet.

Lepaking Murni Discovery

Sent from Yahoo Mail on Android

Thursday, July 17, 2014

Kenyataan berani ATM dalam perjuangan Islam.

* segalanya di sini ~

Bantuan Allah kepda pejuang2 Islam. Semoga menjadi iktibar pada kita semua.





video

jika di lihat semula kepada apa yang telah dan sedang berlaku di dunia sekarang nieyh
menjadi persoalan kenapa Malaysia sebagai negara ISLAM tidak mampu untuk
membantu saudara islam kita di sana...kenapa ?
Malaysia nieyh negaraISLAM or ????
tidak guna mengiktirafkan negara sebagai negara ISLAM
agama rasmi negara Malaysia iaitu ISLAM
akan tetapi..membiarkan sahaja Negara saudara ISLAM kita kat sana begitu saja
Palestin sendiri tidak memerlukan bantuan makanan bagai...
banyak dah yang dok bagi makan
mereka perlukan senjata...kerahan tenaga...
so dimana Malaysia bantunya ????
Pertubuhan OIC ???...harem...pishang jugak....
lebih merepek daripada apa yang dah ada kowt...
apa gunanya Malaysia rekrut ramai askar melayu yang semestinya 100% ISLAM
dan yang pastinya Malaysia tak berani nk pemimpin kita di Malaysia nieyh tidak
berani nak buat macam tuh kan...kenapa takut ???
takut pada bayang-bayang sendiri ker macam mana tuh ???
ketahui lah bahawasanya..mempertahankan Negara ISLAM itu adalah wajib
apabila Negara ISLAM dirampas oleh orang khafir adalah menjadi KEWAJIBAN untuk
kita berperang merampas kembali hak ISLAM.



Wednesday, July 16, 2014

elianto

* segalanya di sini ~

Assalamualaikum dan salam Ramadhan
di sini aku nk bertnya kepada sesiapa yang dah pernah pkai bende alah nieyh
oleh kerana untuk pertama kalinya aku cuba benda alah nieyh
mohon perkongsian yer semua.





Tuesday, July 15, 2014

Aku yang sekarang bukan lah yang dulu

Bermula semula


Assalamualaikum.
Setelah sekian lama aku senyap sepi blog nieyh.
Akhirnya pada Ramadhan ke 16 nieyh aku bru nk berjinak smula dalam dunia blogging nieyh
Kekok pon ada kowt.

Kepada smua belom terlambat untuk aku wish slamat menjalani ibadah ramadhan.

Sama2 lah kita mendoakan saudara kita di bumi GAZA...insyaAllah doa keluarga islam sentiasa bersama mereka.

Salam Ramadhan dari aku -alamirie-

Sent from Yahoo Mail on Android

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...