Saturday, March 17, 2012

Musim Bunga

* segalanya di sini ~

Assalamualaikum dan salam 1 Malaysia
nieyh aku nk kongsi skit salah 1 tempat yang ingin pergi
plan aku lah...yang pastinya tenpat nieyh bukan kt malaysia
dulu2..ada orang teringin nk pegih sini....ada plan dengan dia nk p sini
but skunk hanya tinggal kenangan planning jerw lah kowt
but insyaAllah satu hari nnty aku akan sampai jugak
walaupon aku hanya berseorangan ke tempat tuh
ituh pon kalau ada rezki aku lah kan...huhuhu






* alamirie.com *

16 comments:

  1. tringin sgt nk g tgk tmn bunga tulip ni + tmn lavender.

    tmn lavender tu ad kat selatan france jer tp yg dok cni pun x pegi2 jgak...rugi tul

    ReplyDelete
  2. pegi Amsterdam tapi x sempat pegi taman Keukenhof yg bnyk tulip tu.nanges T_T

    ReplyDelete
    Replies
    1. owh...yer ker...xpe nnty kite g sesame k ^^ =)

      Delete
    2. xlme lg da nk msuk musim bunga da. jom pegi sblm sy blik msia.huahuahua

      Delete
    3. amboi....mana sempat cm tuh...T_T

      Delete
    4. haha....jgn kata awk, sy sdri pun da x sempat nk g tau.sob3

      Delete
    5. yer ker..xpe..nnty pegih kt malaysia jer lah..kt mne eh ade cm tuh..huhuhu

      Delete
    6. ape lg, google la cari tmpt kt msia..ngeh3

      Delete
    7. hukhuk...jom pegih bukit broga..jom..jom..=)

      Delete
    8. jap.mcm penah dgr nme bkt tu.ktne tah

      Delete
    9. glamor jugak bukit tuh..selalu orang pegih buat photoshot

      Delete
    10. photoshoot ek? bestnye. letaknya katne bkt tu?negori mane?

      Delete
    11. kt selangor..area semenyih...tak jauh sgt pon..mmber2 sy rajin jugak pegih mendaki awl2 apgi sebab nk shoot matahari naek ^^

      Delete
    12. fuyyooo....sggup tu...tu msti geng2 kamera nye org kn..huhu

      Delete
    13. adalah sorang dua yang kaki kamera tuh yang laen tuh nak mendaki jerw...sajer suke2...xtrem skit..huhuhuhu

      Delete
  3. wahhh....cantiknye....entah ble la bru dpt pegi tmpt yg cntik2 mcm nie..

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...