Saturday, March 24, 2012

breakfast awal pagi

* segalanya di sini ~
eh..breakfast ker pukul 2 pagi nieyh
hukhuk..nk cakap dinner kang macam mengarut plak kan
apa buleh buat..aku baru bangun tdo..huhuhu
da siap sume lapar lah plak...
jumaat semalam seharian aku makan donnat 2 butir dengan goreng pisang 3 betol
patut lah aku lapar..huhuhuhu...
macam mana lah aku boleh terlelap pas magrib semalam
tension plak aku asyik terlelap cm tuh..
rugi masa aku jerw..adeeehhhhh
sambil2 tunggu baju siap di dobi nieyh sempat ajer
aku pegih tapaw buger jap kt 7E depan rumah nieyh
walaupun buger kt situh tak beberapa sedap..
da lapa cm nieyh layan sudah...
nak kua jauh2 malas pulak...
kalau ade yang sudi bawak aku pegih makan best jugak kan
skunk kene lah sedor diri tuh sapa kan...
dah lerw..aku nk layan buger jap...
^_^

* alamirie.com *

10 comments:

  1. dobi baju kol 2 pgi yer...huhuhu

    x ckp lapo..nasi ngan lauk bnyk kat umah ni. xde sape mkn sbb td g mkn kt lua. ^^p

    ReplyDelete
  2. yup..mesin yang dobikan huhuhuhu

    mana lah taw ade lauk..awk kan jarang memasak./..hukhukhuk

    ReplyDelete
    Replies
    1. untung ler...ade mesin..kita ad mesin pun da rosak..huhuhuhu

      bwekkk...time tu osmet yg masak coz sy da msk hari sblum tu

      Delete
    2. alaaa..mesin nieyh pon baru repair balik..arituh rosak jugak..die punye moto rosakk..

      yer ker..ikut turn ker masak ?

      Delete
  3. owhhh...kitorg x repair pun.nak kol org dtg repair pun mls >.<

    xde turn pun tp sbb sblm tu sy msk sorg2 dah kn. ikut suka je nak msk bila, msk sme2 ke...

    ReplyDelete
    Replies
    1. kalau malas mmg xdapt lah kan..huhuhu

      owh yer jer..sape yang rajin masak lah eh..awk rajin x ?

      Delete
    2. senanye nak kol sape pun xtau.ahahaha...nak2 lg kene ckp in french lg la malas nak terang cite pnjg2 pe mslhnye.

      osmet dak kulim lg rajin msk..hehe...org kulim tu, ngeri awk. nak knal x? ^^

      Delete
    3. owh..patut lerw pon...cuci manual sudah lerw..^^

      ehhh...xpe lah awk..tima kasih yer....sy da kenal awk pon da cukup senget.

      Delete
    4. huhuuu....smbil cuci smbil wat konsert dlm blik air tu...ok la gak kn...wahahahaa

      tp kwn sy x senget lgsg. ahahahaa

      Delete
    5. adeehhhh....sempat lagih berkarok dalam bilik ayor nieyh...huhuhu

      xpe lah awk..tima kasih yer..sy tetap nk awk yang senget nieyh

      Delete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...