Thursday, March 22, 2012

Ruang Rindu *~*

 * segalanya di sini ~
rindu..memang aku tersangat merindui
rindu aku tetap di sini
aku sentiasa menyimpan rindu ini
ianya sentiasa hidup dalam diri jiwa aku
hanya aku yang tahu
walaupun perit untuk aku lalui semua nieyh
but terpaksa aku tempuhinya jugak
entah sampai bila
kemungkinan yang aku sendiri tidak pasti
biar putih tulang
aku tetap di sini
yang dulunya aku menanti
sekarang semuanya sudah berakhir
dan aku sentiasa simpan
untuk semangat aku
demi hidup aku yang mendatang
dan akan aku teruskan jua
takkan hilang dalam kegelapan malam
ianya hilang dalam pandangan mata kasar
aku hidup dalam dunia aku
dunia yang aku tidak pasti
entah apa yang akan aku lakukan
entah apa yang pasti berlaku
setiap detik aku tidak pernah melupakan
walaupon ianya hanya bayangan kebahagian
dalam jiwa sanubari aku
hanya tangisan jiwa aku merasa
merana dalam diri
tidak berupaya tidak berdaya
aku menangis lagih.....


* alamirie.com *

10 comments:

  1. Karang sendiri ka ni...sukanya pitis..ayu kdg2 suka krg jugak..;-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. yup...kekadang jerw datang angin cmnieyh.

      Delete
  2. da agak dah.mesti lagu letto ^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. mne bole xtau dlu suka lgu ni.few years back...hmmm..bpe thun da?huhu

      Delete
    2. huhuhu..owh..patut lerw taw sgt..hehehe

      Delete
    3. lgu lembik2 mendayu2 tu mmg lagu sy la...ahahaha

      Delete
    4. hahaha..suke sgt lagu cm tuh eh....tp kalau time serabut best jugak layan lagu lembik cm tuh kan..tak pening kpala ^^

      Delete
    5. yup. lau dgr yg rock sket tu bertmbh srabut ade la.kne dgr yg slow tenang je muziknye

      Delete
    6. jazz...huhuhuhuhuhu...ketenangan yang abadi ^^

      Delete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...