Tuesday, March 20, 2012

cerita aku

* segalanya di sini ~

adeeehhhh.....cerita apa pulak nieyh kan
nieyh haaa aku nk cerita sedikit...skit saja nieyh pon...
ada lah seseorang tuh telah membuatkan aku glamor kt pagenya
hakhakhak....apa nk buat kan..aku rasa ada sebab dia buat tuh
pada pandangan aku lah kan..aku rasa sebab dia teruja
dengan trademark life aku kowt..rasanya lah kan..hkhkhkhk
but ituh lah realitinya...betol, nyata dan cekap..hakhakahk
dia teruja dengan ayat puaka aku lettew..hahaha
menarik betoi dia punya entry kali nieyh..
aku memang teramat teruja lah kan...
memang aku tak sabaq nk balik kL masa baru2 nieyh
aku pegih johor tuh...memang tak senang duduk aku di buatnya
bila dah sampai jer rumah terus on9
terkejut dan teruja aku di buatnya
hehehehe
terima kasih, thanks you, dangsin-ege gamsahaneun, vous remercie, sukhran jazilan
kepada insan yang sudi buat entry tuh...
laen kali buleh buat lagih..hehehe
mesti korang pelik dan tak faham apa yang aku dok melalut nieyh kan
takpe..aku bagi korang link..sat lagih korang buleh usya tengok apa 
yang aku dok melalut nieyh yer...mudah saja..klik saja kt sini ( KLiK )
haaa...tunggu apa lagih...p lah usya dulu..baru korang taw
apa sebab aku dok melalut kt sini nanty..terbaek dari tutttt..... ^^

* alamirie.com *

14 comments:

  1. hahahahaaa...sengal.

    sajer la boring2 ape lg kan. pekena org la....sape2 yg rs mcm ade bakat utk dikenakan.muahahhahaa

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...