Wednesday, March 7, 2012

Mantan AJK INDUK KAREP 2010/2011 VS AJK INDUK KAREP 2012/2013

* segalanya di sini ~
Assalamualaikum dan salam 1 Malaysia
harinieyh aku nk kongsi skit pasal Karep
iaitu Kelab Kaki Tangan Awam Jabatan Arah Rekod Dan Pencen
tanggal 10 February 2012 termaktubnya perletakkan jawatan
bagi semua ajk induk Karep dan aku jugak lah
kiranya harituh secara rasminya perletakkan jawatan aku
sebagai bendahari Karep..Alhamdulillah
sudah agak lama aku nk letak jawatan nieyh sebenarnye but di halangi oleh bos2 aku
leya lapang dada aku tak payah susah2 nk pk lagih pasal kelab duit2 ahli nieyh
okey...kt bawah nieyh adalah pic mantan AJK INDUK KAREP 2010/2011

dari kiri belakang : Fairuz (Ajk Biro Kebajikan), Zaimah (T-S/U), Rahman (Ajk Biro Sukan), Mazrul (Ajk Biro Ekonomi), Rozita ( JuruAudit Karep),
Azura (T-Bendahari) dan Mariani ( Ajk Biro Sosial)
dari kiri depan : Hasnida (S/U), Salha (Presiden), Salleh (T-Presiden) dan AliKaCaK (Bendahari)

 

Okeh...kt bawah nieyh pula adalah AJK INDUK KAREP 2012/2013
Ajk baru untuk tahun nieyh dan tahun depan lah nieyh
kenapa aku masih ada ?..sebabnya aku di paksa untuk memegang jawatan lagih untuk sesi baru nieyh
geram memang tersangat lah..aku dah tolak..but semua ahli tolak kt aku..kena paksa..mental aku dengan diorang nieyh...aku tak nak sebabnya aku nk bagi peluang kt orang laen pulak...kalau asyik muka yang sama
saja mana best kan...bagi peluang kt orang laen pulak...insyaAllah orang laen lebih buat lagih baek daripada mantan yang lepas....tapi dah kalau keterpaksaan macam nieyh apa buleh buat...terpaksa menerima...  -_-

dari kiri belakang : Fazli ( Ajk Biro Sukan), Fitri (T-Bendahari), Mariatunnisa (Ajk Biro Sosial), Rani (Ajk Biro Ekonomi), AliKaCaK ( ICT ), Hamiza ( T-S/U), Suria (JuruAudit Karep) dan Azizan (Ajk Biro Kebajikan)
dari kiri depan : Hasmah (Setiausaha), Nik Kamariah (Presiden), Salha (T-Presiden), dan Rozita (Bendahari)


* alamirie.com *

14 comments:

  1. hahahaaaa....smpai mental dah dia.kesian...huhu...tp x menahan betul nama dia sorg je pelik bwh pic =P

    ReplyDelete
    Replies
    1. hakahkahkah.....nama ituh identity sy kt ofic ^^ :p

      Delete
    2. naseb la awk ni bkn kje cgu. lau x, xley nak imagine ank murid pggil awk cikgu alikacak ker?eheheh

      Delete
    3. hukhuk...sy memang xboleh jadi cekgu kowt rasanya...arituh abah suruh apply ke arah cekgu nieyh...langsung sy apply....huhuhu...
      kalau sy jadi cekgu konfem budak2 paling suka cekgu macam sy punye...cekgu kacak ^^ :p

      Delete
    4. uwekkkk....abes la awk...ade club anti alikacak lg. bdk2 pmpuan je kot yg sk, yg bdk2 laki tu la yg tubuhkan klab anti tuh.ahhahahaa.

      x minat gak jd cgu eh?

      Delete
    5. wekkk...konfem sume student suke sy punye...geng lelaki jadikan kawan pompuan teruja dengan kekacakkan cekgunye...haahahhahahaha

      * bukan xminat...sy xrasa saya layak untuk jadi cekgu...huhuhu

      Delete
    6. takde2....geng laki bengkek sbb awek2 dorg suka kat awk(kalo suka la kan).hahaa.tu psl ad klab anti

      sy rs x minat n rs x layak x redi...uhuk3...tak lame lg da nak abes blaja nk jd ckgu.huahuahua

      Delete
    7. hakhakahkaak....sy nieyh lowprofile orangnye....ukur baju badan sendiri...hakahkahak...but peminat dari budak2 tuh memang xdapat xpertikaikan lagih....huhuhuhu

      * selamat pagi cekgu senget...hakhakahk

      Delete
    8. mcm ni bkn ukur baju di badan sdri tapi masuk bakul agkat sdri.ahahahaa!! ^^

      tapi kalo awk ni cgu bru kt skola mg biase la akn dpt smbutan, jd tumpuan, gosip bdk2 pmpuan ^^

      Delete
    9. hahaahahaha....okey lah tuh kan.sekurang2nye tak menyusahkan kawan mintak tolong angkatkn bakul...hehehehe ^^

      * hkahakhakahk...bertuah sgt lah kalau boleh dpt sambutan mcm tuh kan...sy nieyh orang biasa..tak hensem tp kacak ....hahahaha

      Delete
    10. hampeh.hakhakhak.sengal =P
      hensem tapi tak kacak. apakah? buuuuuuuu~~~

      Delete
    11. hakhakaka...bukan selalu pon...sokmo jerw :p
      eh...awk terbalik tuh....camne nk ngajar BM nieyh...tak hensem tp kacak...baru betol...hahahahaha ^^

      Delete
    12. hahahaaa....tesalah la plak. tu la, even mata sy pun xley trima fakta tu. sbb tu smpai tsalah baca.hakhakah :p

      Delete
    13. wekkkk.....amboi...sy rasa mata awk ade problem tuh....kene g cek doctr :p

      Delete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...