Wednesday, March 14, 2012

Anak Buah

* segalanya di sini ~
anak buah
aku nieyh ada anak buah ker?...hukhuk
jangan nk perasan sangat lah ade anak buah kan
aku nieyh mana lah ada anak buah...anak sulong kan
aduuyyaaaiii...selalu pinjam anak buah orang jerw lah...
yang nieyh adalah anak buah awie...pinjam anak buah awie masa aku  dengan
 awie pegih rumah akak awie arituh.
kalau dulu aku selalu...nak cakap selalu tak jugak
jarang jugak lah aku layan maen2 dengan anak buah orang
nama anak buah tuh chacha...yang membuatkan aku suke ngn dia tuh
coz die igt nama aku...dia panggil aku uncle Al....happy jugak aku
yerlah kan..orang takde tak penah ade anak buah..so tumpang anak buah orang jerw lah
hehehehe...best jugak melayan...si chacha nieyh kalau dapat maen playgrond memang
tak hengat nk balik dah...dulu penah jugak aku pegih jemput dia kt rumah
pengasuh lepas balik kjer...dulu punye citer..but skunk aku kalau jumpa si chacha nieyh
lagih mesti dia da tak kenal aku lagih sebab aku semakin KaCaK...huhuhu
aku pon dah lama tak jumpa dia...dengar citer bapak chacha skunk da makin
jauh kjer nya...kalau sebelom nieyh kjer kt Pertonas(gas) Melaka skunk dah bertukar ke
luar negara plak...Arab Saudi kalau tak silap aku la...makin jauh lah plak...
kesian kat chacha..kene tinggal jauh2...nnty tak kenal bapak sendiri plak
yang bestnye nnty kalau bapak dia balik mesti chacha da besar...
takpe lah kan...da rezki bapak dia dapat kjer kt luar negara kan..
just kecian kt chacha lah..kene tinggal lagih ^^
semoga selamat semuanya... AMIN.

nieyh anak buah sahabat aku. anak buah awie
sama sihat macam uncle dia kan ^^ :p

* alamirie.com *

16 comments:

  1. wahhhhh....uncle Al gitu.hakhakhak =P

    ReplyDelete
    Replies
    1. jangan nk uncle sgt lor....budak sorang tuh jerw pon yang panggil sy uncle al

      Delete
    2. eleh...padahal suka kan. at least dak tu pggil awk uncle, bkn pakcik. xyah segan2,ckp je suka.ngeeeee =P

      Delete
    3. wekkkk...petutnye budak tuh kene panggil sy ABANG...baru muda ^^

      Delete
    4. uwekkkk!! abang. tak ley blah.ahahahahaaaa!!!

      Delete
    5. jgn nk jelez sgt lorrrr...wekkk...

      Delete
    6. x jeles pun.buuuuuuu ^^

      Delete
    7. hahahahaha...senget cikfrance nieyh ^^

      Delete
    8. xpelah.awk double.sengal + ngokngek = ngokngekngal

      Delete
    9. eh..xde lah..awk salah orang tuh..hakhakhakahk

      Delete
    10. no no no....sorg je cmtu. xkn salah lg =p

      Delete
    11. sorang jer ?..sape?...Cik E Ja Safin eh ?...sy pon rasa dia mmg cm tuh gak ^^

      Delete
    12. terasa nak anyam ktupat tetiba...ketupat isi kacang + isi 4A

      Delete
    13. macam lah die tahu nk anyam ketupat....amboi2..nk berisikan kacang tuh sedap ag..kalau da tambah isi 4A tuh awk nk makan ker ?

      Delete
    14. ape lak xtau...penah blaja ngan arwah nenek dlu..skang kne blje blik kot.hahaaha...mesti la bkn sy. sy bkn canibal.wekkkk~~~~ =P

      Delete
    15. yer ker?...baguz lah cm tuh..xyah nk pegih beli kan nnty raya...awk boleh buat...makanan dari air tangan Eja Safin ^^..lebih berkat insyaAllah

      Delete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...