Friday, March 23, 2012

Mindef Terbakor

* segalanya di sini ~
Mindef terbakor  ????
aku pon aku taw pasal nieyh pukul 1.30am  23./03/2012
ituh pon sebab tag daripada cik france
baru aku teringat balik tengahari tadi ade mmber aku datang mindef
dia info aku yang semua staff kena turun bawah
dia tak tahu ape sebab pon...dia just terdengar announcementmmber aku nieyh datang mindef sebab dia nak hantar kontrak kt mindef tuh
skunk baru aku taw apa sebab semua staff kena turun
aku yang duduk kt bangunan belakang nieyh tidak tahu menahu lah apa
yang terjadi kt bangunan depan tuh..
syukur Alhamdulillah keadaan semua terkawal daripada info yang aku baca tuh la
daripada info..kebakaran yang berlaku nieyh di sebabkan litar pintas
kalau sebab litar pintas nieyh memang ada logiknya pon
system litar elektrik kt mindef nieyh dah berkurun lama nya
dah boleh sangat dah wayaring baru tuh...
aku berharap agar adalah tindakan susalan daripada Menteri Pertahanan Malaysia tuh
ofic dia pon kt bangunan tuh jugak..mana mungkin dia bermautkan
di sebabkan litar pintas kan..hukhuk...
jahat gilo tangan aku nieyh..taip yang bukan2 jerw..hukhuk


~ info rujukan dari  * Cik France ( KLiK )
                              * Kosmo Online ( KLiK )


* alamirie.com *

10 comments:

  1. owhhh...bkn bngunan sama....no wonder la awk xtau..ok la tu xde sape yg cdera kan ^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. a'haa..dengar citer bangunan depan tuh dua hari berturut2 ada kebakaran....

      Delete
    2. 2 hari?tp trbakar sket je la kn.means dat bgunan tu mmg x slamat

      Delete
    3. terbakar kt dalam jer...skit jerw tapi tuh lah..mana taw esk2 terbakar 1 bangunan..paling naya orang yang kjer kt bawah tangah tuh laaa...

      Delete
    4. ishk..jgn ler ckp cmtu..

      Delete
    5. takde lah..ckp jer..tak mendoakn pon..huhuhu...
      manalah taw takut jadi macam washington tuh ker..huhuhu

      Delete
    6. hukhukhuk....xyah nak washington sgt ler...

      Delete
    7. hukhukhuk..mmg lah..kecian plak orang yang kjer kt bangunn depan tuh kan ^^

      Delete
    8. tu la psl...hhuhu

      Delete
    9. xpe lah...habuan diorang kan..nk wat cane

      Delete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...