Tuesday, March 20, 2012

bowling dance

* segalanya di sini ~
korang pernah layan bowling  sambil dance
haaa...konfem belom pernah kan...
nk blaja ?..datang sini aku ajarkan..
berbowling sambil shuffle dan tecktonik
best weh...baru lah di katakan bersukan kua peluh
kalau setakat maen bowling saja mana mau kua peluh maaaa
kalau dulu aku selalu jugak lah maen bowling nieyh
skunk jerw sesekali jerw maen
macam bulan feb lepas..aku maen bowling untuk kelab
memang hancuz abiz lah...teruk bebenor maennye
kalau dulu siap pegih buat lubang bola baru ag
yang bestnye aku teringat aku lap tangan dengan baju aku sebab
aku tak suke cina pegang tangan  untuk ukuran jari bola
hukhuk...but ituh semua dulu..sekarang tak macam dulu
skunk aku bukan kaki bowling macam dulu ag dah
layan sudah..yang penting berdansa ^^ :p


* alamirie.com *

10 comments:

  1. aku pun dah lama xmain bowling

    berkulat dah bola..hahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. bola hang tuh dah kena kerait tekuih hang taw dak

      Delete
  2. eleh...picca x bgerak.ye2 je dancing.buuuu~~~

    ReplyDelete
    Replies
    1. hukhukhuk..memang lah pic tak bergerak..kalau video baru bleh gerak2..adddoiiii...cekgu..cekgu....senget betol lah cekgu nieyh

      Delete
    2. u got wut i mean. mknanye, ltak la vdeo slain pic ni bru la trbukti.hahahaa

      Delete
    3. takde orang rakam video time tuh..masa tuh kt pusat bowling lagu da tecktonik abiz....layan...zazzzzzzzz

      Delete
    4. xpelah.lain kali suh org lain amik vdeo.ahha

      Delete
    5. .xde cameraman lah awk...selalu yang jadi cameraman pon maen bowling jugak.

      Delete
    6. btul gak tu...huhu...xpelah ^^

      Delete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...