Tuesday, March 13, 2012

Biskut Coklat

* segalanya di sini ~
biskut coklat...biasa jer lah kan
but ini lah daripada kak moon ataupon nama saitifiknya Akak " MyMoon" yang 
bermaksud bulan saya...hkahakhak ..jahatnye aku nieyh kan...sajer suke ngakat akak2
staff ofic aku nieyh...biasa lah aku nieyh..apabila kebosanan ada jerw lah kjer ngarut2 aku buat
nieyh sebenarnye aku bukannya lah sangat nk bercerita pasal biskut coklat nieyh pon...
aku just nk jadikan sebagai artikal permulaan untuk aku menulis entry nieyh jerw pon
okey..harinieyh adalah suatu hari yang ada dalam kelendar melayu..iaitu hari senayan..
horang taw hari senayan ?
nak taw kene tertunggu entry yang seteruanya lah kan...
mana boleh bgtaw skunk..xsyok lah kan ^^ ;P


* alamirie.com *

20 comments:

  1. hari SEbok NAk meroYAN kan? sbb tu asek dok kaco org jer ^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. amboi...sedapnye ngate orang tuh...wekkkkkkk

      Delete
    2. salah ek? abes tu citer la senayan tu pe.ahahaha

      Delete
    3. mestilah salah awk....senayan ?..awk ace tnye osmat awk..dia orang utara kan..mesti dia taw nye tuh ^^

      Delete
    4. besok gak sy tny dorang. sorg maybe da tdo, sorg lg g tdo umah kwn.

      Delete
    5. lupe lak nk tny..hehe

      Delete
    6. lupe plak...tnye toyu skali taw ^^ :p

      Delete
    7. da tau daa....hari senyaan tu hari isnin. abes tu pe kaitan isnin ngan coklat? ade pe?

      Delete
    8. hmmmm....mne la sy tau.awk xpenah gtau pun -.-

      Delete
    9. ape lak ngan sy ni? x phm -__-

      Delete
    10. heheehe..sy sajer jerw pun..heheheh.....

      Delete
    11. awk....jgn la ckp keling lg...huhu

      Delete
    12. eeeee....awk nieyh.................................................................................................................................................................................................... ...

      Delete
    13. haaaa....kalo kosong mcm ni bnyk dot2 pun ok lg sy boley phm asalkan x ckp keling. jgn taw...huhuhuuuu~~~~

      Delete
    14. grrrrrrrrrrrrrrrr.....awk nieyh.......eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

      Delete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...