Wednesday, March 28, 2012

Mindef

* segalanya di sini ~
nieyh pic pada tahun 2008 bulan 3
aku dengan rombongan budak2 degree account ada
lawatan kt bahagian perakaunan Kementerian Pertahanan
tempat di mana aku kerja sekarang nieyh
tak sangka pulak aku datang melawat Mindef bulan 3 then 
bulan 7 pada tahun yang sama aku pulak datang melaporkan diri
untuk bekerja kt Mindef tuh
rezki aku kt mindeg ngupenye
aku sendiri pon tak penah terfikir nk kjer kt Mindef nieyh
sekarang aku memang betol2 kjer kt Kementerian Pertahanan
walaupon baru 3 tahun lebih aku kjer kt Mindef nieyh
tetapi banyak kenangan manis aku kt sini  (^_^)


yang pastinya time tuh ktorang sempat jugak pegih bermalam dekat port dickson
lepak bermalam dekat PD dulu....layan..........  :p


* alamirie.com *

8 comments:

  1. owhhh....terkena aura mindef la tuh time lawatan ^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. hukhuk..aura ker ?...takku sangka takku duga

      Delete
    2. yelahh...melekat terus aura tu kt bdn bwk blik umh

      Delete
    3. hukhuk..sy xbalik rumah pon pas lawatan tuh..balik hostel lorrr....

      Delete
    4. dia smbg la tu....dr hostel smp awk blk umah pun dia ikut =P

      Delete
    5. hukhuk...adeehhhh...macam tuh pon boleh ker ?

      Delete
    6. bole...bole...hahaha

      Delete
    7. amboi....bole ajer...eeeeeeeeeeeee

      Delete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...