Monday, March 5, 2012

pelakon patah seribu

* segalanya di sini ~
Assalamualaikum dan salam 1 Malaysia
dah 2 hari aku tak sempat nk update page nieyh
aku mohon maaf sangat...bukan sengaja..but aku memang tak sempat
banyak sangat haL aku buat..masa tak dak...nieyh pon baru jerw sampai rumah
terus aku mengadap laptop nieyh kejap..padahal aku tersangatlah penat
baru sampai rumah dari Muazam Shah Pahang
kt bawah nieyh ada 1 jerw pic Majlis yang aku pegih kt Muazam Shah tadi
saja lah aku nk kongsi pic nieyh sebabnya ada Si Sharnaaz Ahmad kt pic tuh..
sama saja dia dengan aku...dan yang pastinya aku lebih KaCaK darinya...haahahaha
rupanya dia pon sama2 naek dengan aku dalam Majlis nieyh
Alhamdulillah..baguz jugak tuh...makin ramai saudara2 aku sekarang nieyh kan
tahniah kepada semua yang datang dari Johor, Melaka, Kuantan, Perak, 
N.Sembilan, Putrajaya,Selangor dan Kuala Lumpur kerana sudi memeriahkan Majlis tadi
Salam 1 Hati 1 Jiwa dan 1 Malaysia 


* alamirie.com *

10 comments:

  1. ni event ape? x knal pun Sharnaaz Ahamad.huhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. nieyh event perasmian gim baru bukak ^^

      Delete
    2. owhh...jauhnye pegi smata2 utk pmbukaan gim..huhuhu

      Delete
    3. majlis perasmian gim dan penyampaian watikah

      Delete
    4. penyampaian watikah?awk terlibat gak ke

      Delete
    5. yup...sebab tuh jauh pon pegih jugak....^^

      Delete
    6. tp watikah pe tu?

      Delete
    7. watikah NGO jerw pon....orang nk bagi..sy ambik jerw lah..itu pon kene paksa ambik..hukhuk..dah banyak kali tolak sebenarnye...^^ :p

      Delete
    8. owhhh...NGO. dats a good thing lah. Congrats! ^^

      Delete
    9. geudaeege nae salang-eul gamsa
      ...biasa2 jerw pon awk.... ^^ :p

      Delete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...