Sunday, March 25, 2012

hantu bunga

* segalanya di sini ~
hantu bunga ?
ade ker hantu bunga eh..
belom penah nk dengar ag nieyh..huhuhuhu
nieyh adalah pertama kali dalam sejarah aku buat entry cm nieyh
tak pernah ag lah buat entry pasal hantu2 nieyh kan
bukan ape aku tertarik dengan satu pic nieyh
bukan maen menarik perhatian ag tuh
agak berhantu jugak lah..yang tak menahan siap
aku simpan dalam tutttttt....huhuhu
rose purle plak tuh...
susah mau dapat nieyh..selalu
kt kedai bunga jumpa rose putih, pink n merah
jarang nk jumpa warna purple nieyh
ituh yang aku suka...
kelainan..eh..nieyh aku tertarik sebab apa sebenornye yer
pic nieyh sebenarnye adalah salah seorang sahabat blogger jugak
aku tengok2..tertarik dengan pic nieyh
so aku ambik jer lah...tak kira lah tuan punya badan bagi or tak
aku nak jugak.....hukhukhuk
sory yer sebab ambik tak bgtaw...huhuhuhu...
maafkan aku....^^ :p


* alamirie.com *

14 comments:

  1. sy rs hantu mafla pun ade gak atas dunia ni.

    ReplyDelete
    Replies
    1. yer ker ?..belum penah nk terjumpe ag tuh ^^

      Delete
    2. sokay.u'll meet him soon, dat type of hantu.berjaga2!! =P

      Delete
    3. kalau dapat jumpa hantu bunga sy nk laaa..selalu pon xpe..hahahaah

      Delete
    4. x takut ka?HANTU tuuuu.....

      Delete
    5. isshhh..rugi lah kalau takut hantu cmgituh kan..huhuhu..lagih mengejarnye ade lah kowt...hahahahha

      Delete
    6. ye ek? zmn la ni hantu yg takut ngan manusia.ahahaha =P

      Delete
    7. hantu takut kepada manusia yang cekal hatinya

      Delete
    8. heheheee....owhhh...sy ingtkn sbb manusia lg truk dr hantu.ahahaha

      Delete
    9. da penah jumpa hantu ker ?..tahu perangai hantu macm mna?

      Delete
    10. antu suka sakat org.lg org takut ngan dia lg la dia gelak2 mcm hantu kan?? ^^

      Delete
    11. awk lah yang selalu macam tuh kan ^^

      Delete
  2. Replies
    1. comey kan bro...terbaek nieyh..kalau jumpa selalu pon xpe hantu cmnieyh kan :p

      Delete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...