Tuesday, March 13, 2012

ceritera Kembar

* segalanya di sini ~
wahhh...bercerita pasal kembar lah pulak
hukhuk..bukan apa aku jus nk sapot seorang blogger S_ _ G _ _  nieyh
dia ada buat 1 entry pasal kembar..kebetulan pr mmg die sengaja nk buat entry cm tuh but aku rasa
memang dia betol2 nk buat entry pasal kembar nieyh selepas menonton tv ( suke jugak die tgk tv eh )
banyak jugak lah cerita menarik mengenai kembar nieyh sebenarnye...terkebetulan yang
aku nieyh pon ada copy paste jugak...yang mana twinz aku skunk nieyh berada di Kampar Perak
dia kjer kt situh....sama kjer dengan aku stilL staff gomen, jawatan sama dengan aku just kementerian
jer lah membezakan aku yang kacak nieyh dengan twinz aku yang kurang kacak dari aku nieyh.
kesimpulan nya di sini agak banyak lah jugak persamaan dan agak banyak jugak perbezaan...
lebih kurang jugak lah perwatakkan or personaliti dan style sebenarnye
but kacak lebih aku banyak lah kan...suatu kemestiaan dan kewajiban yang tuh kan
but skunk nieyh maybe banyak yang da berubah dah kowt...(aku rasa lah kn )
malas plak aku nk citer banyak2.,..nak taw lebih lanjut pasal kembar nieyh
 korang usya jer lah kat sini...agak banyak yang di kupaskan di sini ( KLiK ) 
kt bawah nieyh semua pic aku dengan mytwinz....





* alamirie.com *

22 comments:

  1. x abes2 dgn kacak dia tuh. plak tu nak kacak sorg2 jerr....eh, kacak ke?ahahahah =p

    ReplyDelete
    Replies
    1. hakakakhak...nk wat cane kan...ituh lah realiti kehidupan..awk kene terima seadanya...ceewaaahhhh...hakhakhakhakhakahk :p

      Delete
    2. sabo jela kalo jd twin 4A ni.hahahaa...trima seadanya la ni tp still nak debate gak part ni.wakaakakakaaaaa~~~~

      Delete
    3. hukhukhuk....yer lah..awk lah nk sgt debate sgt.....

      Delete
    4. hehee...dah topiknye cmtu.kacak tak kacak.msti la kena debate.hahahaa

      tp kn, awk x nmpk sme ngan twin dlm pic yg pkai bju kuning tu.mayb sbb rmbut dia kot

      Delete
    5. wekkkk..awk memang cm tuh....sajer jer kan..awk memang senget.

      memang da xsame skunk nieyh...sebab twinz sy da gemok....sy jer maintain kacak + kacak

      Delete
    6. aduyaiii~~~jgn la tgk part gemuk ke x.huk3.tgk muka la sme ke x.adeiii.kang sy ckp french plak kang.hahahaa

      Delete
    7. amboi..marah sgt..memang lah skunk da xsama..kan tembam pipi budak tuh

      Delete
    8. huhuuu...awk twin jnis yg nak bezakan dri ngan twin awk.hehehe =)

      Delete
    9. mesti lah kene bezakan...dulu time skolah da penat kena layan tocer dengan cekgu displin..padahaL sy satu hape pon xtaw...

      Delete
    10. hakhakhak....cian.alah...tu zmn twin awk nakal.skang x dah kot da besau ^^

      Delete
    11. iyer lah da bosau....kadang2 bile teringat balik...klakar pon ade...

      Delete
    12. hahhaa....zmn kecik sgt best! ^^
      kan best lau rakam ragam kita ngan adek badek mse kcik dlu pastu skang tgk balik.hahhaa

      Delete
    13. terbaek,,,....
      hukhukhuk....zaman kanak2 best sebab tak penah nk susah2 pk macam skunk nieyhy...redah jerw apa pon..follow jer mak abah..huhuhu

      Delete
    14. btul.ckp je pe nak msti dpt kan? skang nak kena usaha sdri.huhu

      Delete
    15. awk jer lah kowt..nk apa saja dapat sebab bongsu..sy dari sekolah rendah dah kene g noreh taw....xde makna nk mintak2 boleh dapat senang2..huhuhu

      Delete
    16. sy x ngade2 sgt sk mintak2 tau.wekkk.xpela. pengalaman mahal tuu =)

      Delete
    17. yer ker...baguz lah..sama lah kiter kan..hehehehe

      Delete
    18. ank sulg da biasa berusaha sjak kcik kan? ^^

      Delete
    19. biasa sama jerw sulong or bongsu..huhuhu

      Delete
  2. ape yg sme tu?ceciter

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...