Tuesday, March 20, 2012

JOM JOIN BLOGLIST BEN ASHAARI .. CEPAT !

* segalanya di sini ~


Assalamualaikum dan salam 1 Malaysia
tengah2 tension buat kjer kt ofic nieyh tergerak hari nk bukan
blog Mr Ben kejap..usya apa2 yang best...
tup..tup..ada pulak segmen nieyh...pending kan kjer kejap
layan segmen nieyh dulu...hahahah...stedy...^_^
okeh..aku berblogging nieyh start lama jugak dah
but dulu tak aktif mana pon..kekadang jerw aku updatekan entry2 baru
kiranya sejak tahun last 2011 baru aku start balik berblogging nieyh
bila dah start balik jadi syok lah plak..
paling best bila dok fight entry & trafik dengan osmat aku
Mr Ben mesti kenal osmat aku nieyh  themrizzo.blogspot.com
aku fight dengan dia laaa...but dia lagih laju semakin jauh meninggalkan aku
kecundang jugak aku akhirnya...skunk entry & trafik ktorang memang jauh berbeza lah
tambahan pulak osmat aku nieyh skunk da kawen..duduk rumah sendiri dah
da tak jadi osmat aku lagih dah..dia da jadi osmat wife dia skunk nieyh ^^
lagih pon aku berblogging nieyh berceritakan pasal kehidupan aku seharian jerw
perjalanan liku2 kehidupan lah katakan..
sebab aku nieyh takde tempat nk berkongsi..so
apa2 cerita aku luahkan kt sini jerw lah...ini tempat aku alamirie.com

okey kepada blogger2 yang ingin join segmen Mr Ben kali nieyh
korang boleh usya kt sini ( KLiK )

* alamirie.com *

12 comments:

  1. Salam perkenalan. kita dari segmen yang sama. Jemput ke blog syida. http://syidaismyname.blogspot.com BW and follow here

    ReplyDelete
  2. sempat lg tu kt dlm ofis. -_-

    ReplyDelete
    Replies
    1. sempat..selagi ada waktu..selagi ada rindu ^^

      Delete
    2. errrr...Mr.Ej, r u ok? awk rindu Mr. Ben ke? jgn la takutkan sy cmni...hahahahaa

      Delete
    3. wekkk..itu lirik lagu lah awk.....amboi2..sy nieyh masih normal ag taw..adeeehhhhh

      Delete
    4. laa...mne la sy tau tu lirik.gagaggaaaa...pdn muka. :P

      Delete
  3. hye fa jalan2 kt sini yer..
    jemput datang ke rumah yer..
    http://citerkumrsfaz.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. da pegih jalan2...
      siap follow ag...
      kalau u tak follow balik i tembak ur page
      terus hack jerw..huhuhu

      Delete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...