Monday, March 19, 2012

Pengkajian Pertama

* segalanya di sini ~
**Apa itu HIPERHIDROSIS?**

sebenar nieyh ini adalah sejenis penyakit yang aku alami dan
ada jugak orang laen yang alami benda yang sama nieyh
segalanya terungkai apabila bersalaman baru taw
aku sebelom nieyh tak taw pon nama sebenar penyakit aku nieyh apa
selepas tragedi nak balik raya tuh baru taw
ngupenya ada jugak penyakit nieyh (^_^)
but aku punye penyakit nieyh lebih kronik skit laaa
aku nieyh tak perlu nk lari banyak round..berlari 1 round pon dah basah baju
paling kronik tapak tangan, tapak kaki dan muka..
dahi cepat berpeluh....bagi orang tak tahu dia akan cakap aku sihat
padahal kebenarannya yang sebenar aku nieyh berpenyakit demikian..
mungkin ramai yang tak tahu..kalau tahu aku ade penyakit nieyh
mesti ramai yang tak selasa nk lepak kawan dengan aku kan
kenapa aku cakap macam tuh ?..sebab aku penah mengalaminya
aku orang yang tak nak kawan dengan aku sebab aku nieyh berpenyakit demikian
dah aku sememangnya macam nieyh..aku redha jerw lah kalau da orang taknak kan
apa buleh buat... (T_T)
entah sapa lah yang boleh bertahan kawan dengan aku..
sebab tuh kadang2 aku jadi segan
nk jumpa dengan orang..nk bersalam dengan orang...
segan kowt tangan aku nieyh basah jerw sokmo
konfem orang akan pandang aku laen macam jerw...malu wehhh
susah untuk aku mendapatkan seseorang yang boleh terima seadanya
memang ayat tersebut tak layak untuk aku kowt...
entah lah................  T_T


terima kasih kepada seseorang yang sudi buatkan untuk aku semua nieyh
aku tersangat berterima kasih kerana sudi memberikan aku peluang walaupon sementara
1st time dalam hidup nieyh aku dapat pengkajian nieyh....hehehe....
suke aku wehhh...yer lah kan..mana pernah aku hadap macam nieyh sebelom2 nieyh
rezki aku lah nieyh kan...pengalaman hidup yang tak mungkin aku boleh lupa
Alhamdulillah.....(^_^)



* alamirie.com *

14 comments:

  1. Replies
    1. insyaAllah..mana mungkin boleh sembuh.

      Delete
  2. owhhh....penah jmpa org mcm ni...normal je bg sy. yela kn, x sume org ad tubuh bdn yg sme, brfungsi dgn cre sama.biase la 2

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak biasa...luar biasa baek..mujur sy nieyh kacak kan...hakahkahak

      Delete
    2. adehhh...nak pgsan.out of topic la...kacak2.uhuhuhuuu ~.~

      Delete
    3. terimalah kenyataan ini seadanya ^^

      Delete
    4. owh..nieyh lah bibik yang lari arituh...tangkap dia cepattttttt....... ! ! ! ! ! ! ! !

      Delete
    5. ape lak.bkn skang ni kes culik bdk ke.bibik xde mslh pun.buuuuuuuuuuu

      Delete
    6. memang lah musim curi budak..masalah skunk bibik pon nieyh masuk secara haram.

      Delete
    7. tembak je senang.hahahaha

      Delete
    8. amboi2...da macam binatang pulak nk tembak2 tuh

      Delete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...