Monday, March 26, 2012

5A at 2003

* segalanya di sini ~
Assalamualaikum dan salam 1 Malaysia
kali nieyh aku nk memperkenalan 
budak2 kelas 5A Sekolah Ugama Raudzatul Ulum Langgar
di negeri Kedah Darul Aman
nieyh semua budak2 kelas aku dulu
budak laki yang tak masuk dalam gambaq nieyh hanya 2 orang sahaja
iaitu aku dan mytwin
aku tak masuk dalam pic nieyh sebab aku lah yang
menjadi juruphoto tuh...sapa nk mik gambaq kalau aku masuk sekali kan
twin aku time nieyh tak taw kemana dia menghilang
cari tak jumpa...so abaikan jerw...lagipon aku pon tak masuk jugak
dalam gambaq nieyh..kalau aku yang dulu agak
pemalu orangnya but garang..semua budak pompuan tak berani
nak tegur aku...muka ketat sokmo...
yer lah kan sebagai pengawas sekolah yang berdedikasi nieyh
personaliti tuh kena jaga..tak boleh nk huru hara sangat
kt luar sekolah takpe nk huru hara pon kan..hahahaa
lagihpon kiranya dari aku tingkatan satu sampai tingkatan 4
belom pernah kelas ktorang bercampur laki dengan pompuan
tingkatan 5 nieyh lah baru 1st time campur..
budak laki dah laaa skit..memang masing2 dalam kelas tunjuk diam jerw lah
nk buat apa2 pon jadi serba tak kena...
agak lama lah jugak nk hadap keadaan cm tuh
sebab tuh bila time cekgu takdak..semua budak laki keluaq dok luaq kelas
nk sembang kt dalam kelas malu (kononya malu)
terpaksa lah kuaq p lepak kt kelas2 yang kosong...
nk bising ka..nk apa ka time tuh jerw lah..
bila da masuk kelas balik..masing2 sunyi sepi..sora budak pompuan
pulak yang dok hingaq dalam kelas tuh..adeehhh
layan sudah..bila dah abiz SPM..
dah tinggal tak ramai dah yang sambung tingkatan 6
just yang tinggal beberapa kerat jerw
termasuk lah aku dengan twin yang masih sambung tingkatan 6
yang nak ambik paper STAM
itupon sebelom kua result SPM lah..bila da kua result SPM
lagih lah tinggal skit...aku dengan twin pon blah
aku masuk Kusza dan twin aku masuk Kuis
ini lah kali pertama ktorang sebagai twin berpisah jauh
masing2 buat hal sendiri...
dan inilah sebabnya twin aku kena ambik lesen motor keta sendiri
time skolah dulu dia nk p mana2 dia rembat saja lesen dengan ic aku
tak pernah pon kantoi dengan polis sebab polis tak taw hal sebenar..hahaha 


* alamirie.com * 

1 comment:

  1. siyesly beza sgt jumlh student laki & pmpuan...huhu

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...