Thursday, March 22, 2012

Apa Guna

* segalanya di sini ~

apa guna ?
apa nieyh kan...maybe ada yang tak faham dengan tajuk nieyh kan
bukan semua orang yang faham dengan fakta nieyh kan
yang paling menarik adalah yang 1st tuh... 
yer lah kan selalu aku yang guna perkataan tuh..
memang menjadi satu kata keramat untuk diri aku
aku bukannya saja suka menyatakan demikian...
ada sebab yang tersendiri demi membakar semangat dalam diri
pandangan orang pada kata keramat aku nieyh laen2
bukan semua orang boleh menerimanya
aku terima segala kritikan dan pandangan orang laen..
but..semua statement yang ada kt sini memang betol
dan terbaek...memang kenyataan dalam hidup nieyh
bukan aku nk cakap aku nieyh baguz..but manusia nieyh
takde yang sempurna kecuali maksum..korang tahu kan
hanya yang di martabatkan maksum tuh di kalangan 
nabi Allah dan rasulNya.
kita manusia biasa bersama kita renunginya
insyaAllah.
* alamirie.com *

4 comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...