Friday, March 23, 2012

mutiara sabah

* segalanya di sini ~
mutiara sabah
agak popular di negara malaysia nieyh kan
sesiapa yang pegih melawat sabah pasti beli muara nieyh kan
aku nieyh bukan pegih sabah pon
ini mutiara yang di bawak balik oleh staff ofic aku
yang terlah bercuti bersalin baru2 nieyh
dia memang asal orang sabah
dia baru start kjer semula semalam
harinieyh baru dia bawak mutiara nieyh
aku pulak kalau asesori cm nieyh cepat ajer nk try
hukhuk..try jerw mana taw kowt2 ade yang ngam dengan aku kan
hukhuk..lawa jugak gelang mutiara nieyh
tapi ringan sangat pulak..aku nieyh da terbiasa
tiap2 hari pakai gelang silver..bila try pakai
belang mutiara nieyh rasa laen macam pulak
macam langsung tak pakai asesori lah plak kan
tapi lawa...sebab orang kacak macam aku nieyh
pakai lah asesori apa pon kan konfem kacak punya (^_^)


smart kan aku pakai gelang mutiara nieyh....^^ :p
 

* alamirie.com *

13 comments:

  1. "tapi ringan sangat pulak"....hahahahaaa..klakar la.da terbiasa pkai yg berat tu kn. ^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. ituh lah..rasa ringan macam xpkai asesori jerw....hukhuk

      Delete
    2. hahahaaa...nak yg berat2 je ke? :P

      Delete
    3. takde lah....gelang2 kulit yang lame tuh pon ringan jugak but da lama dan terbiasa pakai gelang sliver nieyh..itu yang bila pakai gelang mutiara tuh rasa ringan laen macam jerw..huhhu

      Delete
    4. nak wat cne yg silver da jd ksayangan kan ^^

      Delete
    5. nak kata kesayangan tuh takde lah plak..biasa saja..mybe da selesa pakai sliver kowt..huhuhuhuhu

      Delete
    6. owhhh yeke....kompem ni bkn ksayangan? sy boleh buat test nak tau ksygn ke x...eekekkee

      Delete
    7. sy mmg sk wat eksperimen! =P

      Delete
    8. hukhukhuk...eksperimen zaman skolah rendah bleh laaa...huhuhu

      Delete
  2. hi~ 안녕하세요~~we shall handmade stuff like bags, pouches, key holders and many many more! pls visit us! 감사합니다~~

    ReplyDelete
  3. yer ker..boleh lah bawak balik buah tangan dari sabah nnty yer ^^

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...