Wednesday, June 29, 2011

22 hari lagih........

~ Sementara Masih Ada Waktu ~

sedar tak sedar aku hanya ada 22 hari jerw ag...
aduhhh,..begitu cepatnye masa berlaLu
kalu boleh di undurkan masa...nk sgt2 aku undurkan masa tiga tahun lepas
kerugian untuk aku dah skunk nieyh
apa lagih boleh aku buat...
mcm mana aku nk hadapi pon aku tak tahu
mati lah cmneiyh
gila-gila...memang gila
dah tak ada waktu yang panjang untuk aku
kepala nieyh dah serabut gila dah nieyh..
tension glerz
hari2 aku pening..sakit kepala
darah pon dah naek tinggi
aduuuhhhh
nostaLgia...suka duka sume banyak dah aku lalui
skunk tinggal saat2 genting...kalah genting hland
skunk..aku hanya ingin bersama...berdua tanpa ada orang laen di sekeliling...hanya berdua..tanpa ada gangguan...saat bersama untuk aku dah genting sangat2...boleh ker saat aku  impikan ini aku dapat..masih ada ker ruang yang aku impikan ini...pengharapan aku...aku mengharapkannya...

aku impikannya...
aku tahu semua haL tak mustahil untuk aku dapat...ada ruang jika ada yang sudi beri aku ruang untuk impian aku inieyh kan...aku hanya mampu berharap dan mengharap sangat unutk aku mendapat kan apa yang di impikan ini sementara masih ada waktu...walaupon masa skunk dah sangat2 singkat dan genting untuk aku dan dia.

tak salah untuk aku terus mengimpikan ruang untuk itu kan... harap2 tuh adalah...insyaAllah...
aku masih menunggu dan akan terus menunggu..................................................

*coretan pengharapan......mengharap........

*Mr Ej*

Tuesday, June 28, 2011

Kata Orang DuLu - DuLu

~ Sementara Masih Ada Waktu ~

Mr Ej teringat kata2 orang dulu-dulu..
untuk mencari pasangan hidup

*Cari Lah seseorang yang menyayangi dan mencintai kita lebih daripada kita sayangkan dan cintai dia kerana seseorang yang sayangkan kita lebih dari sayang kita padanya insyaAllah dia akan sanggup lakukan apa saja yang terbaek untuk kita...biarpon sesuatu yang susah ataupun perit..dia sanggup lakukan apa saja..sanggup hadapi apa saja..sanggup berkorban apa saja... untuk mencapai kebahagiaan bersama...
ingatlah bahawasanya...jika kita memperolehi CINTA seseorang itu...kita adala manusia yang sangat2 bertuah kerana..dalam cinta ada packagenya..dalam cinta adanya sayang, adanya rindu,..adanya kasih..ada semuanya...
Tetapi jika kita dapat SAYANG dari seseorang itu..maksudnya kita tak mendapat cinta darinya..sayang dan cinta sesuatu yang berlainan..dapat sayang tak mendapat package macamana orang yang mendapat cinta...
kita boleh sayang semua orang di sekeliling kita tetapi kita hanya mampu mencintai seseorang sahaja di hati kita.

*boleh percaya ker kata-kata orang dulu-dulu nieyh ?
tepuk dada tanya hati lerw...

*Mr Ej*

Monday, June 27, 2011

5 Ciuman Yang Menjadi Impian Lelaki Dari Wanita

~ Sementara Masih Ada Waktu ~


Assalamualaikum .. salam 1 Malaysia untuk semua pembace setia Mr Ej



INGIN memanjakan pasangan berbeza? Hanya memberinya sederhana menciumnya. Tidak hanya memberikan kehangatan, tetapi juga keintiman hubungan anda dan dia. 

  
Apa rencana yang tidak pernah membosankan? Salah satu dari mereka akan ciuman. Ini adalah salah satu hal yang paling menyenangkan untuk dilakukan dengan pasangan. Jika anda ingin menyenangkan pasangan, buat berbeza-beza ciuman yang membuatnya menggeliat tidak berdiri. Apa ciuman difavoritkannya itu? Ini contekannya seperti Idiva dikeluarkan.
  

 Perancis Kiss 
 Tidak ada cara yang bisa membuat anda senang melakukan selain cuba untuk menciumnya. Siapapun yang telah mencuba ciuman ini biasanya akan merasa kecanduan.Tetapi jika anda ingin mencubanya, anda harus melakukannya dengan betul dan tidak bertindak sembarangan untuk sensasi tetap utuh.
Caranya, biarkan mulut terbuka, membolehkan anda untuk memainkan lidah. Buka mulut anda dan kemudian perlahan membuka mulut pasangan dengan menggunakan lidah anda.Gerakkan lidah anda dan pasangan memainkan mulut-mainlah. Kemudian biarkan pasangan memberi respon yang sama, dan putar dengan lembut mencium menjadi lebih bergairah dan bergerak sedikit agresif jika anda ingin ciuman panas. 

Single Lip Kiss 
  

Ini adalah jenis ciuman ciuman romantis kerana gerakannya yang manis dan menggoda dan sangat menyenangkan.Caranya, memuat bibir pasangan di bahagian atas dan bawah perisian kemudian hisaplah antara bibir atas dan bawah. Lalu, lakukan untuk gerakan yang sama pada bibir atas. Jadi lembut dengan pasangan anda dan mengelakkan menggigit bibir.


Vampire Kiss 
  
 

Ciuman tidak bertindak seperti vampir yang menghisap darah, tetapi ciuman berpusat pada tengkuk untuk menukar penderitaan-Nya.
Caranya, mula mencium bibir dan kemudian biarkan lidah anda bergeser ke arah lehernya.Dari sana anda boleh menghisap di lehernya dengan cahaya atau dengan menyelitkan gigitan kecil. Lehernya lebih sensitif daripada yang anda fikirkan, sehingga mengambil keuntungan daripada bahagian ini. Jadi yang perlu anda lakukan ialah dengan mencari titik untuk menciumnya dan mengubahnya.
 

Spontan ciuman 
 

Ciuman adalah spontan, mengejutkan dan menyenangkan. Bagaimana, jangan biarkan pasangan anda tahu bahawa anda akan memberinya ciuman. Jadi, beri dia kejutan dengan mendarat ciuman lembut perlahan-lahan dan kemudian beralih ke kurang gerak cepat dan agresif ketika dia mulai merespon dan kemudian beralih kembali ke kelajuan yang lebih lambat.


Spiderman Kiss 


Ciuman ini melibatkan pasangan dengan wajah terbalik dengan kedudukan anda sehingga mereka dapat mencium bibir dan bibir atas bawah, dan sebaliknya.



*Mr Ej*

Rahsia dan Erti

~ Sementara Masih Ada Waktu ~


Assalamualaikum .. salam 1 Malaysia  untuk semua pembace setia  Mr Ej.. 


Satu ciuman sudah cukup untuk menyampaikan maksud sebenar yang tersirat di hati seorang lelaki terhadap pasangannya. Kadang-kadang lelaki sukar mengatur perkataan untuk ditutur kepada kekasihnya. Jadi teknik ciuman yang dinyatakan di bawah ini amat berguna bagi menyuarakan isi hati anda…

Maksud tersirat disebalik ciuman juga dapat digunakan untuk memahami isi hati pasangan anda. Wanita cukup pandai dalam berpura-pura. Setiap kata sukar diduga maksud sebenarnya. Jadi hanya ciuman dari mereka sahaja dapat menjadi kayu ukur sebenar pasangan terhadap anda. Namun jika anda tidak pernah menerima ciuman tersebut, walaupun di tangan, faham faham sajalah.


CIUMAN DAN MAKSUDNYA

1. cium tangan – saya mengagumi anda
2. cium pipi – kita hanya kawan
3. cium leher – aku dambakan dirimu
4. cium bibir – aku cintakan kau
5. cium telinga – aku perlukan kau dan aku mahu kau
6. cium bahagian-bahagian lain – aku tiada perasaan
7. renungan tepat ke mata – ciumlah daku
8. bermain rambut – aku tidak dapat hidup tanpamu
9. peluk pinggang – aku terlalu menyayangimu dan takkan ku lepaskan walau sesaat.


so faham-faham la kan ape erti sebuah ciuman mesra dari lelaki .. hehehe
wassalam

*Mr Ej*

Rahsia Wanita

~ Sementara Masih Ada Waktu ~

Assalamualaikum .. salam 1 Malaysia untuk semua pembace setia Mr Ej ..

Baca boleh,percaya ?..ekut suke korang lah..huhuhu..

Yang mana menggambarkan diri anda ?....
WANITA


WANITA AIR
Wanita air terdiri daripada mereka yang lahir di bawah zodiak Cancer(22 Jun-23 Julai), Scorpio(24 Oktober-22 November) dan Pisces(20 Februari-20 Mac).

* Mempunyai sifat semulajadi untuk berkembang maju.
* Mereka ini dipandu oleh perasaan hati dan mempunyai sifat mudah bersimpati, berdaya imaginatif, sentimental, mempunyai perasaan yang berubah-ubah dan berhati-hati.
*Tenang dan mudah tersentuh oleh emosi orang-orang yang berada disekeliling dan cepat mengeluarkan air mata dalam sebarang situasi yang menyedihkan.
*Mudah mengikut rentak emosi orang lain dan juga diri sendiri.





WANITA TANAH
Wanita tanah dilahirkan di bawah zodiak Taurus(21 April-20Mei) , Virgo(24Ogos- 23 September) dan Capricon(22 Disember-20 Januari).

*seorang yang boleh dijangka, berwibawa dan praktikal.
*Penyabar dan bertolak ansur, mempunyai kehendak dalaman dari segi emosi dan material.
*Semangat produktif dan gigih yang disertai dengan siksp berhati-hati menjadikan wanita tanah berkemampuan mencapai kejayaan dalam perniagaan.
*Kebijaksanaan dan kepintaran yang diperolehi sering tersembunyi oleh air muka semulajadi yang pendiam dan tenang.
*Sifat marah yang terkawal serta keperluan untuk keteguhan dan kawalan sering terbawa-bawa dalam perhubungan yang amat konservatif, serius dan sederhana.
*Tidak mudah menunjukkan sifat penyayang tetapi wanita tanah adalah seorang kekasih yang setia dan berwibawa.

WANITA API
Wanita api dilahirkan di bawah lambang Aries(21 Mac-20 April), Leo(24 Julai-23 Ogos) dan Sagittarius( 23 November-21 Disember).

* Dilahirkan sebagai pemimpin
* Mempunyai kekuatan diri dan biasanya enggan menerima pendapat orang lain walaupun ianya benar.
* Seorang yang artistik dan sukar dijangka, tetapi biasanya romantis dan tidak pemalu.
* Mempunyai personaliti suka menguasai dan mendominasi tetapi boleh mengimbangi sifat-sifat ini dengan sikap yang pemurah, mesra dan menunjukkan sifat yang mendalam terhadap sesuatu yang disukainya.
* Suka berterus terang dan tidak berselindung menyebabkan orang yang dikasihi mersa sedih dan terhiris.
* Jujur dan mahu hubungan peribadi berjalan dengan lancar. Wanita api harus diberikan ruang yang cukup luas untuk menjadikan perhubungan itu terus berkesan.
*Tidak keberatan untuk beralih arah jika berasa tertekan.


WANITA ANGIN
Mereka ini lahir di bawah lambang Gemini(22 Mei-21 Jun), Libra(24 September-23 Oktober) dan Aquarius(21 Januari-19 Februari).

*Berterus terang, berminda aktif dan gemar mencari kepelbagaian dalam setiap aspek kehidupan.
*Berfikiran terbuka, mempunyai daya imaginasi dan inovatif, bagi mereka segalanya boleh dicapai.
*Bergaya, tenang dan tidak cerewet serta mempunyai keinginan semulajadi untuk mengamalkan sikap diplomasi dan saling bekerjasama bersungguh-sungguh.
*Sanggup mengorbankan kehendak atau idea mereka sendiri demi mencapai keharmonian dan mengelakkan perselisihan atau konflik.
*sentiasa gigih untuk mendapatkan cinta yang terunggul, untuk berkonfrantasi.
*Kurang cenderung untuk menyampaikan perasaan sebenar yang terpendam dalam hati mereka.
*Dikenali dan diingati kerana sifat romantis dan manja.



*Mr Ej*

hanya tinggaL 24 hari jer lagih...

~ Sementara Masih Ada Waktu ~

aduuuhhhhh....bagaimana harus aku....
dah tak lama nieyh...
dah tak ada masa lagih...
apa yang harus aku buat skunk...
makin hari makin sakit...
setiap detik sakit buat aku...
aku sanggup lalui apa saja untuknya
tetapi jika bertepuk sebelah tangan saja
mampu ker aku lalui itu semua?
kalau aku sorang jerw yang sanggup mmg tak dapat lah untuk capai tujuannya
cukup sakit..tenat dah masa skunk nieyh...

~ BENCINTA ~

*Mr Ej*

Sudah Jatuh Di Timpa LiF

~ Sementara Masih Ada Waktu ~

Assalamualaikum...salam 1 Malaysia
mlm nieyh Mr Ej nk citer skit pasal hari yang malang untuk Mr Ej
Sudah Jatuh Di Timpa Tangga


dah lah harinieyh Mr Ej kesorangan dari pagi td...bosan gler...
bangun tdo terus kol dia...die senyap jerw dari awal pagi..selalunye pagi2 mesti dah dapat wish dari dia..
harinieyh dia buat tak taw jerw...xde msj..xde kol...senyap sepi..
Mr Ej kol dia...dia bz tgk tv lah pulak...patut lah tak dapat wish Mr Ej harnieyh...dah tuh dapat cakap kejap jerw..dia dah nk ciap2 g kenduri lah pulak...g kenduri kul 11...entah bile dia blk umh pon tak taw..tak kan lah kenduri sampai kul 6 tak abiz ag...pelik sgt tuh...sunyi sepi dia harinieyh..Mr EJ kt umh tggu jerw lah...mengharap adalah msj or kol dari dia..tapi tuh lah...still senyap sepi jerw...bz sgt dengan kenduri lah tuh kowt...
Mr Ej ditinggal kan lagih lah nieyh...tiap2 mggu ditinggaLkan...aduyaii...sedihnyaaa
xpe lah...nk buatcmne kan...dia ade haL yang lebih penting...
sudah tuh Mr Ej kebosanan lah nieyh...budak2 umh sume kua..tggallah keseorangan
lepak umh..baring..bangun..duduk..lompat..tungging...sume ade...bosan tahap gaban wehhh
nk kua mkn pon xde mood..tengok kt dapur ade megi..masak megi jerw lah..tak yah kua...huhuhu
petang pas zohor Mr Ej baring ag..lepak2 sampai terlelap lah...
sedar2 kul 6 lebih..kalut bangun sebab tak asar ag time tuh..
pas ciap sume..pas magrib Mr Ej dapat msj dari dia..dia nk kua ag..ade haL penting katanya...kua dengan orang laen ...aduyyaaiiii....sudah jatuh Mr Ej...patut lah dari awal time Mr Ej kol ag dia cakap tak leh jmp Mr Ej harnieyh sbb dia bz harinieyh...sedihhh glez bila dgr dia ckp mcm tuh...apa buleh Mr Ej buat...dah macam orang tak bet0l Mr Ej harniyh..dari pagi smpai skunk asyik dengan pic dia jerw...aduuuyyyhhhh
Mr Ej tak bagi dia kua...tapi dia kua jgk...dah taw dah...kalau dia msj mcm tuh konfem kua jgk punya..apa buleh buat...hanya yang mampu Mr Ej buat sengeh jerw lah...melopong


then pas magrib tuh..Mr Ej nk kua cari makan kejap...pusing punya pusing..sedar2 dah sampai area wangsa maju..Mr Ej pon tak sedar..cmne bleh smpai area sane pon tak taw...yer lah tengah bawak motor tapi kepala otak tah kemana peginyee..entah lah...
yang boleh jadi Mr Ej sedar tuh pon sbb Mr Ej TerXcdent...
Mr Ej terlanggar kete...mujur time tuh Mr Ej tak laju..juz bawak dalam 30 jerw...melekat jgk lah Mr Ej kt kete tuh...kete tuh nk kua dari parking...kete tuh park melawan arus jalan...kt depan kete tuh ade kete laen yang park...myb sbb driver kete tuh tak nmpak Mr Ej yang naek motor nieyh kowt...tiba2 jerw kete tuh kuakan skit kepala kete tuh..Mr Ej yang dah dekat sgt..mana sempat brek...terus langgar jerw lah..tersadai Mr Ej atas bonet kete tuh..owner kete tuh cina...cina tuh kua then marah Mr Ej..die cakap Mr Ej salah sebab langgar kete die..mana bleh..Mr Ej nieyh panas selalu lah...walaupon tengah sakit...Mr Ej mana salah...dia tiba2 kua dengan singnaL pon tak bagi...tiba2 jerw kua...Mr Ej langgar bumper depan sebelah kiri kete tuh lah...pecah jgk laa lampu kete tuh...bumper calar...motor Mr Ej sideMirror pecah belah kiri..gear bengkok..laen tak de pe..calar2 skit jerw...
yang bengangnya sbb owner cina tuh cakap Mr Ej salah...Mr Ej nieyh dah la sakit...luka lutut n kaki...sua koyak ag...bengang betol lah..nk ajerw hentak owner kete tuh td..mujur bro polis ade kt cituh...
owner tuh tnye Mr Ej nk settel cmne...nk report or bayar ..Mr Ej tak nk bayar lah...bukan salah Mr Ej...so die ajak g report..Mr Ej dengan sakit2 tuh g lah report terus...
sbelum g Mr Ej borak2 dengan bro polis td tuh...die suruh Mr Ej g report jer...sbb konfem Mr Ej tak salah...semmangat lah Mr Ej g buat report..yer lah orang tak salah kan...huhuhu
kalau slah kne saman 3rat tuh...rugi2...
bro polis tuh suruh Mr EJ g report kt balai jalan bandar..melilau plak Mr Ej g cari balai jalan bandar...mujur jumpa...kt blakang petaling street rupanyaaa
Mr Ej masuk buat report...tgh buat report tuh...cina yang owner pon sampai...dia nk buat report jgk...Mr Ej bat tak taw jerw kat cina tuh..mampuz ko ler...janji aku hal aku dah setteL
dah settel sume..Mr Ej balik umh lah...dah la sakit tak abiz2 ag nieyh...
Mr Ej sampai umh dalam kul 11 lebih...dia still tak balik2 ag...dah lama tak kua katanya...kul 12 lebih baru Mr Ej dapat msj dia baru smpai umh...dah lama tak kua..lama lah skit kene kuanyee...
dia sampai umh..msj2 kejap..then dia dah terlelap...ngntok kepenatan sangat lah tuh...bz sangat dia harinieyh.
Harieyh betol2 malang...dah td nk kua g cari makan...langsung hampeh...hilang selera makan...
dah la  Mr Ej kne tggal 1 hari...mlm dia kua ag tapi dengan orang laen...dah tuh...xcdent pulak....sakit wehhhh
package dapat sakit harinieyh...hati n badan...package tuh...sedihhnyyaaa...


nape lah xcdent skit sangat kn...bleh masuk hospitaL ag baguz kowt..inieyh lah yang di katakan 
SUDAH JATUH DI TIMPA TANGGA
habuan untuk Mr Ej yang tak sedarkan diri nieyh...
xpe lah nk buat macam mana kan...i follow

*Mr Ej*

Saturday, June 25, 2011

Mr Ej bersama Encik Wirwanjaya di kLcC 2010

~ Sementara Masih Ada Waktu ~


pic nieyh time Mr Ej lepak dengan Encik Wirwanjaya kt KLCC...
kebosaan time nieyh...lepak jerw lah...


*Mr Ej*

Friday, June 24, 2011

buat perangai......

~ Sementara Masih Ada Waktu ~

Assalamualaikum...salam 1 Malaysia
harinieyh Mr EJ nk kongsi sesuatu yang sedikit menggila jgk lah
manusia zaman skunk buat perangai
selalunye orang yang buat perangai mcm nieyh orang2 yang stay kt pulau2
logik lah untuk orang2 yang mmg rumah kt pulau kan buat perangai macam nieyh...

tapi bila tgk pic nieyh tak macam kt laut pon kan...
myb pic nieyh kt pendalaman sabah or sarawak kowt...gila lah boleh anggat motor mcm gini
but honda ex5 memang ringan jerw..tapi tak de lah pulak buat perangai anggat motor cm nieyh...
mmg buat perangai betol lah mamat nieyh kan...sia0...sia0..

*Mr Ej*

Wednesday, June 22, 2011

~ Sementara Masih Ada Waktu ~

‎"AKU MANUSIA YANG TAK PUNYA HARTA & WANG RINGGIT, 

TAPI PUNYA SEBUAH HATI YANG BESAR, 


aku takan mati dikutuk & aku juga takan hidup dipuji orang..


AKU HANYA 

PERCAYA KEPADA PENCIPTAKU & DIRIKU SENDIRI.





*Mr Ej*

Sunday, June 19, 2011

Selamat Hari Bapa ! ! !

~ Sementara Masih Ada Waktu ~

Assalamualaikum dan salam 1 Malaysia
harinieyh Mr Ej nk kongsi dengan korang semua 
sempena hari bapa nieyh
Mr Ej anak kepada ayahanda dan bonda tercinta 
Haji Saiddin Bin Baharom dan Noraini Binti Ismail

rindu ayahanda dan bonda
yer lah kan...Mr Ej pon dah lama tak balik kampung di nun jauh di utara tanah air iaitu Negeri Jelapang Padi
nampak gayanya nnt time raya nieyh baru Mr Ej boleh balik kowt...skunk nieyh tak lagih di sebabkan kewangan sedikit tidak mengizinkan...hehehe...ade jerw alasan kan...huhuhu

di kesempatan ini Mr Ej mengucapkan :

*Selamat Hari Bapa*


Ayahanda Hj Saiddin Bin Baharom
&
Bonda Noraini Binti IsmaiL


i Luv MyFamily

*Mr Ej*



Al-Fatihah ~ Untuk Ayahanda Zami Ismail yang kembali ke Rahmahullah

~ Sementara Masih Ada Waktu ~

AL - FATIHAH

Kepada semua Ahli-ahli Jemaah....Y.M Paduka Ayahanda Zami Ismail(Pak Uda) telah kembali ke rahmatullah pada jam 10.15 pg tadi....Moga roh Di tempatkan dalam kalangan orang2 yang beriman...Al- Fatihah.......





Bagi Peminat :

Sedih kita sebagai peminat salah seorang pelawak terkenal yang ada di negara ini. Seperti semua tau, Alahyarham Zami Mohd Ismail pelawak terkenal tanah air telah selamat dijemput pencipta kita 10.15 pagi di IJN kerana serangan jantung.
Banyak filem beliau yang menjadi pujaan kita. Antaranya yang paling terkenal, Hantu Kak Limah Balik Rumah , Salam Pantai Timur, Man Laksa dan bermacam-macam lagi filem lakonan beliau yang hebat dan bakal menjadi kenangan kita bersama beliau. Beliau yang lebih di kenali dengan panggilan Pak Uda sudah menderita lama dengan sakit jantung.
sama-sama kita berdoa supaya rohnya di tempatkan bersama golongan yang beriman. Al-fatihah. Semoga roh beliau di tempatkan di kalangan orang yang beriman. Amin.

*Mr Ej*

Saturday, June 18, 2011

Kenangan Bowling KAREP 2009

~ Sementara Masih Ada Waktu ~

Assalamualaikum..salam 1 Malaysia
mlm nieyh Mr Ej kebosanan...
dah tak taw nk buat ape dah nieyh...bosan glerz wehhh
ngh lepak sorang2 nieyh...tengok2 pic dulu...
tringin pulak nk kongsi pengalaman 1st time Mr Ej jdi juara bowling time event Bowling Jabatan dulu dalam tahun 2009. hehehehe....1st time maen bowling dapat menang juara...tapi itu dulu lah...skunk Mr Ej dah tak reti dah maen bowling....dah lame tak maen kowt bowling nieyh...hehehehe
rindu pulak kenangan dulu2...dulu ramai ag geng lelaki kt jabatan...skunk dah tinggal 2, 3 orang jerw dah...tak macam dulu...papehaL korang layan jerw lah Pic2 nieyh...hehehe






 banyak kenangan  yang Mr Ej tak akan lupakan samapai bila2...rindukan suasana mcam nieyh...skunk dan akan datang Mr EJ tak akan dapat lagih kenangan macam nieyh
*cantik baju kotak2..colour orange ade..biru ade...hukhukhuk



best weh saat nieyh ....best2...terbaek...
terima kasih kepada BANK MUAMALAT MALAYSIA BERHAD kerana sudi memberi sedikit sumbangan    kepada kami untuk menjayakan event nieyh..terima kasih kepada wakil2 dari pihak anda coz sudi join event yang tak seberapa nieyh...sapot Bank Muamalat..!!!...hehehe
sume hanya kenangan untuk Mr Ej...

*Mr Ej*

Friday, June 17, 2011

LepaK SanTai at BangiKopiTiam BaTu caVes ! ! !

~ Sementara Masih Ada Waktu ~

Assalamualaikum...salam 1 Malaysia..(^_^)
mlm nieyh sajer Mr Ej free...so trasa rajin lah skit nk update blog nieyh
juz nk citer pasal lepak santai mlm semalam dengan Mizz Ej kt BangiKopitiam Batu Caves..kenangan untuk Mr Ej
...Lepas magrib smalam Mizz Ej msj ajak update blog sbb ktorang mmg dah lame tak update blog sama2
yer lah kan...sokmo Mr Ej jer sorang2 mengupdatekan blog nieyh..Mizz Ej sokmo bz jerw...nk buat cmne kan...Mr Ej hidop dalam keterpaksaan keseorangan mengupdate blog nieyh..huhuhu
dalam kul 9 lebih Mizz Ej sampai umh Mr Ej then ktorang terus gerak g ke BangiKopitiam Batu Caves
Mr Ej igtkan Mizz Ej tak bawak laptop die...mlm semalam rajin pulak Mizz Ej bawak laptopnye...tak penah2 Mizz Ej bawak laptopnye...hukhukhuk


dah sampai cari tempat duduk yang selalu ktorg duduk...masuk kt dlm bahagian yang ade aircond tuh tgk2 dah ade orang laen lepak citu...aduuuhhhh...sedih den...tak pe lah...nk buat cmne kan dah ade orang laen lepak citu..Mr Ej & Mizz Ej pilih lepak dekat ngn pintu lah..Mujur ade 2 plaq kt citu...stilL ChilL wat (^_^)
pas duduk ktorang order lah makan dan minum...Mizz Ej order soya dengan Megi..aduuyaaiiai...order megi kt bangikopitiam?..kalau Mizz Ej mintak Mr Ej masakkn kt umh pon boleh jerw kalau setakat Megi tuh..hehehe
Mr Ej order kopi dengan Asam Laksa...hehehe...i know Mizz Ej mmg tak suka mkn laksa...Mizz Ej tak suke bau kuah laksa tuh...sbb kuat bau ikannya...yer lah kan..kuah laksa kan mmg kuat bau ikannye..cian Mizz Ej.


and then ktorg on kan lah laptop masing2...laptop Mizz Ej baru jerw pas format...so masih kosong ag lah laptopnye..hehehe...Mr Ej dah start pilih2 pic untuk di segmen kan...Mizz Ej pulak dok sibuk download lagu2 baru...igtkan nk tolong Mr Ej pilih2 pic tuh...


dah siap pilih2 pic..Mr Ej pon start lah upload pic untuk segmen terbaru blog nieyh mlm td...Mr EJ tgk Mizz Ej masih ag sibuk mendownload lagu2 nyee....sambil tggu pic2 tuh loading masuk untuk segmen blog..Mr Ej try bukak cam...sajer dah lame tak guna cam laptop nieyh...dah boleh bukak cam...start bergambar lah..Mr Ej nieyh mmg suke mik pic..hobi kowt...sbb tuh Mr Ej sedih sangat henset yang hilang tuh henset Mr Ej yang ada kamera...kalau yang hilang tak ade kamera tuh Mr Ej ok ag lah...hehehe


biase lah..Mr Ej nieyh pantang ade cam...hehehe...ktorang dah mule start bergambar lah...hukhuk
macam2 ragam Mizz Ej buat...klakar gilz...but so chilL...i like (^_^)


pas dah ciap update blog mlm semalam dalam kul 11.30pm..Mr Ej & Mizz Ej pon ciap simpan sume barang nk gerak balik lah...lagihpon dah lawat kan...yang jadi lewat tuh bukan ape...internet slow skit laaa kan..wifi free...hehehehe


dalam pukul 12am lebih laaa  Mr Ej sampai umh...then pas tuh Mizz Ej terus balik WangsaMaju lah...umh die...Mizz Ej sampai umh dalam pkul 12.36am...cian Mizz Ej...penat sangat Mr Ej tgk mukenye semalam...maaf yer Mizz Ej...but Mr Ej happy coz ade jgk ruang untuk Mr Ej bersama Mizz Ej...tima kasih sangat2...tQ so MuCh (^_^)


~ SemenTara MasiH aDa WakTu ~

*Mr Ej*

dapat pakai ini pon jadi lah..janji ada kamera...

~ Sementara Masih Ada Waktu ~


bila agaknya boleh beli henset yerrr...
sedihnye skunk nieyh...
henset pon pinjam...
aduuyaaaiii


Mr Ej tengah kebosanan nieyh...so layan tgk henset kt mudah.com...
boring2...tengok henser nieyh...mcm ok jerw...kamera ok jgk sbb ada lampu jadi flash....
ok lah tuh...yang penting boleh tangkap gambaq cantik 
tringin jgk nk pakai...tapi entah bila.....

*Mr Ej*

Thursday, June 16, 2011

Welcome To Sarawak Mr Ej & MIzz Ej....Part 4

~ Sementara Masih Ada Waktu ~

Assalaimualaikum...salam 1 sarawak....Mr Ej kembali lagih..hukhukhuk...poyo jerw kengkadang kan...
mlm nieyh Mr Ej & Mizz Ej nk sambung smule citer kt sarawak yang sudah lama tertangguh tuh...yer lah kan..Mizz Ej skunk nieyh terlalu bz...so tak ade masa untuk mengupdatekan blog nieyh dengan citer2nye...
mlm nieyh kebetulan ada sedikit masa terluang nieyh....ade lah skit masa untuk update blog nieyh kan...hehehe

kali nieyh ktorg nk citer pasal malam kedua kt sarawak nun....
siang tuh dah kepenatan...so mlm tuh pas sampai hotel..ktorg rest lah kejap...Mr Ej mandi2..then relakz jap..pas tuh ktorang ciap2 nk kua jalan2 kt WaterFront dalam pukul 9 lebih laa jgk..hukhuk...
pic2 kt bawah nieyh adalah antara tempat2 best kt WaterFront Kuching Sarawak : ~


time yang paling kelakar adalah time Mizz Ej yang 1st time naek bot sampan..
takut sangat Mizz Ej time tuh...cian die...ade ke naek bot sampan 2 orang jer tapi nk dok skali...mau terbaek bot cm tuh...dah goyang sakan bot tuh...dekat2 nk cecah air dah time tuh...mujur Mr Ej  ada sedikit pengalaman pasal bot2 nieyh..hehehehe *poyo best jerw kan ~


Mr Ej suruh die dok sebrang diam2...takut jgk ...aduuuyaaiaiii ...susah hati den....hehehe
kne bot dah goyang teruk baru lah Mizz Ej terpaksa beranikan diri dok sorang2...alahhh...dok mengadap Mr Ej jerw pon...bukannye jauh sgt...duduk mengadap ..lutut pon bersentuh haaa....hehehehe...macam jauh jerw kan..but so nice lahh...pengalaman naek bot sarawak tuh...mana nk dpt ag kan...hehehe


pas jalan2 kt Waterfront tuh kira2 dalam pkul 11 jgk lah...
Mizz Ej & Mr Ej terus gerak blk hotel...
tdo time...aktiviti time...
esk pagi nk bangun awl ag...
*coretan Mizz Ej & Mr Ej  16. JUN 2011 at Bangikopitiam Batu Caves

*Mizz Ej*

Wednesday, June 15, 2011

Mr Ej dah update About ~ Mr Ej ~........

~ Sementara Masih Ada Waktu ~

Assalamualaikum...salam 1 Malaysia
mlm nieyh Mr Ej rajin skit update page About ~ Mr Ej ~
yer lah...page tuh dah lame ade tapi tak update2 ag pon...
mlm nieyh baru rajin skit nk updatekannyee
korang boleh klik disini untuk usya page tuh


Mr Ej tak ade lah citer yang best2 sangat pon..just skit2 jerw
mengenai ~ Mr Ej ~
so layan jerw lah ape yang ade yer...hehehe
*senyum selalu*


ini contohnye sajerw...klik sini lah untuk keterangan lanjut


*Mr Ej*

di sebabkan blogger nieyh..page Mr Ej ada sedikit perubahan...

~ Sementara Masih Ada Waktu ~

Assalamualaikum...salam 1 Malaysia
Mr Ej ucapkan terima kasih kepada sahabat Mr Ej iaitu - Mr IzzO -
ini adalah kerana page Mr Izzo yang telah mencetuskan ilham untuk Mr Ej buat sedikit perubahan di page Mr Ej nieyh...


alahhh...tambah skit jerw pon..hehehe
tQ Mr Izzo kerana sudi menolong Mr Ej edit page Mr Ej nieyh...hukhukhuk
nampak sedikit menarik lah page Mr Ej apabila kt bawah skali page nieyh ada nombor2 page yang sebelum2 nieyh kan...senang skit nk view entry2 yang dah lepas kan...hehehe
dah lama Mr Ej cari cara nk buat page number tuh..mlm nieyh pon sebab td pas balik jemput Mizz Ej kt HerbaLine..Mizz Ej ada buat sesi slimming concept kt citu..area sri gomback nieyh jerw..sampai umh td Mr Ej usya page Mr Izzo tengok entry ape yang terbaru dia update harinieyh...ternampak pulak page number kt page Mr Izzo...so cepat2 lah Mr Ej mintak tolong Mr Izzo ajar buatkan page number tuh...nk jgk...hehehehe (^_^)


haaa...korang tgk...blog Mr Ej dah ada page number...hehehe..best2...
baru senang skit nk view entry2 yang dah lepas dan entry2 yang terlepas ..page number nieyh Mr EJ letak kt bawah skali...korang nk view entry yang lepas2 korang kne usya bawah skali kt 1st page blog Mr Ej nieyh laaa.....hukhukhuk

Mr Ej jugak nk ucapkan terima kasih kepada blogger terbaek kita iaitu :


Mr Ej mik info untuk buat page number kt blog Mr Ej dari  page blog kawan kita nieyh lah...
Mr Izzo yang tunjukkan...
best2 sume entry dari blog nieyh taw..korang boleh view blog nieyh..konfem tak rugi punyee...
banyak info2 untuk kemaskan blog dan info2 untuk komputer kita
Mr Ej sangat suspek lah kawan blogger kita nieyh...coz tak sombong unutk berkongsi ilmu yang die ada...terbaek lah lu der...


inilah antara info yang ada kt blog kawan kita nieyh...korang tengok...pendrive pon boleh di jadikan ram taw..Mr Ej pon baru taw pas baca entry kt page kawan kita nieyh lah...menarik kan...
korang nk taw lebih lanjut so korang kene lah view sendiri page beliau...kofem tak nyesal punye

~ MIzz Ej ~

terima kasih kerana sudi teman Mr Ej makan mlm nieyh..hehehe
tempat kenangan bersama
CharKotiaw Keling
hukhukhuk....
kecian Mizz Ej seharian tak mandi...juz mandi pagi sbelum g kjer jer harinieyh...
harinieyh Mizz Ej hanya bermandikan peluh jerw dari ofic sampailah ke mlm nieyh...
Mizz Ej sampai umh kul 11 lebih baru dapat mandi...cian Mizz Ej kan...hehehe
mana taknya jadi cm tuh...kt ofic masih lagih tak ade air so..ofic tak dapt nk pasang aircond lagih lah
dok kjer dalam kepanasan lah...berkuap pulak tuh...berpeluh sampai ke hujung kaki...
terpaksa layan lah ...apa lagih boleh buat...harap nk layan kipas pon mana cukup...haba panas tetap ada jgk kan...

pas balik kjer td Mizz Ej terus g butik kecantikan HerbaLine kt sri gomback
harinieyh baru sesi yang pertama untuk slimming...
Mizz Ej di kenakan teknik stim badan...hukhukhuk...konfem berpeluh punyeee
hikhik...kecian Mizz Ej...kt ofic berpeluh..kt Herbaline Kne stim pulak...Berpeluh ag...
Mizz Ej harnieyh bermandikan peluh jerw lah...hukhuk
tapi tak pelah..sesi yang pertama sudah selesai...tggu sesi yang seterusnya pulak lah hari jumaat nieyh yer Mizz Ej...sabar yer,...hehehehe...

sesi yang kedua Mizz Ej maybe akan di panggang pulak kowt...hukhuk..Mr Ej agak jerw...jgn marah sgt laaa
sambil ngn sms ngn Mizz Ej nieyh Mr Ej sebenarnye mengupdatekan blog nieyh...tengah menaip entry nieyh lah...Mizz Ej tak taw...kalau dia baca nnt Mr Ej kne perli ag nieyh...yer lah...Selalunya Mizz Ej akan cakap kalau Mr Ej update blog sorang mesti Mizz Ej kne kutuk punye kt entry tuh...hehehe
Mr Ej bukan kutuk Mizz Ej lah..jgn risau yerw..keselamatan anda tetap di jaga..hhehehehehe
Mr Ej bukan kutuk Mizz Ej lah..Mr Ej sajer jerw nyakat Mizz Ej skit2...Hobi Mr Ej sememangnye nyakat Mizz Ej....sape punye kan...salah ker?...hukhukhuk

tapi yang tak bestnye skunk...setiap kali Mizz Ej ada ngn Mr Ej..Mr Ej dah tak dapat nk tangkap pic Mizz Ej banyak2 macam dulu ag...yer lah..kalau dulu Mr Ej pakai henset ada kamera...so sentiasa nk tangkap pic Mizz Ej..walau apa skali pon Mizz Ej lakukan..best...pic2 kenangan untuk Mr Ej kan...skunk dah tak dapat nk tangkap pic Mizz Ej cm dulu lagih kerana Mr Ej dah kehilangan henset yang ada kamera tuh...skunk Mr Ej pakai henset cap ayam jerw...juz boleh kol n sms jerw...sedih lah jgk...tapi apa boleh buat kan...nk beli henset baru tak ade modal lagih...hukhuk...layan jerw lah....

skunk Mr Ej tangkap pic Mizz Ej hanya dengan menggunakan mata hati Mr EJ jerw lah...
kalau nk view balik pic Mizz Ej tuh Mr Ej kne pejam mata....dan baru dapat tgk balik pic2 kenagan Mizz Ej...
hanya itu jerw lah caranya untuk Mr Ej boleh gunakan skunk nieyh...
Mizz Ej pon dah ngntok tuh...penat seharian mandi peluh lah tuh...kecian Mizz Ej.
xpe lah..Mizz Ej tdo lah dulu yer..Mr Ej nk menaip skit jerw ag nieyh...hukhuk

apa boleh buat....*coretan ~ Mr Ej ~

~ sementara masih ada waktu ~

*Mr Ej*

Tuesday, June 14, 2011

BEN ASHAARI : 5 BLOG PILIHAN HATI

~ Sementara Masih Ada Waktu ~



segment terbaru dari Mr Ben Ashaari...terbaek awoookkkk...
jangan tuggu lame...jom kite join same2 entry terbaru dari Mr Ben Ashaari...

5 BLOG PILIHAN HATI ~ Mr Ej ~

inilah blog terbaek dari sahabatku..Mr Izzo..
bak kata Mr Izzo ~ kita senyum saja ~
Mr Izzo punye entry best taw...korang boleh try lah kalau nk taw...(^_^)

nieyh blog kawan progmmr yang terbaek Mr Ej
banyak Mr Ej blajar dengan Mr Jawa nieyh...
korang pon boleh kalau nk blajar ngn die...
so berbaek lah ngn die yer...hehehe

haaa..korang boleh surv barang2 brand melalui blog nieyh...best wehhh...
sume best2...i like this blog.

nk tahu citer terbaru artis?...
layan lah blog nieyh...sume terbaek wehhh

always lawat sbb Mr Ej suka download movie kt cini..!!!

*Mr Ej*




Monday, June 13, 2011

kenangan DuLu - DuLu......

~ Sementara Masih Ada Waktu ~


Assalamualaikum...salam 1 malaysia
salam 1 smuruL
hehehehe
rindu kenangan dulu-dulu...
hehehehe
Mr Ej & Mr Izzo nieyh dulu 1 skolah dan 1 kelas lagih tuh...hehehe
zaman2 nakal dulu...biase lah budak2 skolah ag...baru nk naek kan...hehehe
macam2 haL...macam2 kenangan ktorang bersama..


Mr Ej tak ade dalam pic nieyh sebab pic nieyh Mr EJ yang ambik ...hehehehe...
tgk kawan2 kelas Mr Ej..sumenye sopan kan...yer lah kan Mr Ej dulunya skolah Agama rakyat
tapi skolah Mr Ej nieyh skunk dah tak ade lagih dah...nama skolah Mr Ej adalah 
Sekolah Menengah Ugama RaudzatuL Ulum*
best 0o0o0o...glamor 0o0o skolah Mr Ej nieyh dulu...tapi skunk dah tinggal kenangan sahaja...
rindu zaman- zaman sekolah dulu...sekolah kampung jerw...tapi best 0ooo...
tima kasih ustaz dan ustazah sume kerana sudi bagi kami iLmu..
tima kasih kawan2 coz sudi bagi Mr Ej pengalaman yang paling best...terbaek...awoookkk

skunk masing2 dah buat n ada haluan hidop sendiri...
harap2 kita sume manfaatkan ilmu yang kita sama2 tuntut dulu...tak dapat banyak sikit pon jadilah
yang penting gunakan dan amalkan...insyaAllah...
berkat hidop dunia dan akhirat...AMIN.

*coretan Mr Ej*

*Mr Ej*

Tahniah Hazama Juara AF9 - Cinta Teragung

~ Sementara Masih Ada Waktu ~

inilah Juara AF9...tahniah bro....best jgk lagu lu nieyh der...
somoga ko berjaya dalam bidang seni yang ko pilih nieyh yer..
salam *Mr Ej*



Lirik Lagu Cinta Teragung – Hazama AF9
Maafkan aku sekiranya tak termampu
Untuk mencurahkan semua isi hatiku
Ternyata tak terkata
Rinduku padamu
Chorus
Ku takkan bisa menjadi lebih
Dari apa yang terdaya
Namun ku tetap berjanji
Akan masih mencuba untuk
Memujuk hatimu
Mencintai aku
Kerna semua yang ada
Hanyalah untukmu
Secebis perasaan ku hamparkan
Membawa sejuta harapan
Menagih cinta
Teragung darimu
Ulang Chorus
Maafkan aku sekiranya
Tak termampu untuk
Mencurahkan semua
Isi hatiku


~ Sementara Masih Ada Waktu ~

*Mr Ej*

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...