Monday, June 27, 2011

5 Ciuman Yang Menjadi Impian Lelaki Dari Wanita

~ Sementara Masih Ada Waktu ~


Assalamualaikum .. salam 1 Malaysia untuk semua pembace setia Mr Ej



INGIN memanjakan pasangan berbeza? Hanya memberinya sederhana menciumnya. Tidak hanya memberikan kehangatan, tetapi juga keintiman hubungan anda dan dia. 

  
Apa rencana yang tidak pernah membosankan? Salah satu dari mereka akan ciuman. Ini adalah salah satu hal yang paling menyenangkan untuk dilakukan dengan pasangan. Jika anda ingin menyenangkan pasangan, buat berbeza-beza ciuman yang membuatnya menggeliat tidak berdiri. Apa ciuman difavoritkannya itu? Ini contekannya seperti Idiva dikeluarkan.
  

 Perancis Kiss 
 Tidak ada cara yang bisa membuat anda senang melakukan selain cuba untuk menciumnya. Siapapun yang telah mencuba ciuman ini biasanya akan merasa kecanduan.Tetapi jika anda ingin mencubanya, anda harus melakukannya dengan betul dan tidak bertindak sembarangan untuk sensasi tetap utuh.
Caranya, biarkan mulut terbuka, membolehkan anda untuk memainkan lidah. Buka mulut anda dan kemudian perlahan membuka mulut pasangan dengan menggunakan lidah anda.Gerakkan lidah anda dan pasangan memainkan mulut-mainlah. Kemudian biarkan pasangan memberi respon yang sama, dan putar dengan lembut mencium menjadi lebih bergairah dan bergerak sedikit agresif jika anda ingin ciuman panas. 

Single Lip Kiss 
  

Ini adalah jenis ciuman ciuman romantis kerana gerakannya yang manis dan menggoda dan sangat menyenangkan.Caranya, memuat bibir pasangan di bahagian atas dan bawah perisian kemudian hisaplah antara bibir atas dan bawah. Lalu, lakukan untuk gerakan yang sama pada bibir atas. Jadi lembut dengan pasangan anda dan mengelakkan menggigit bibir.


Vampire Kiss 
  
 

Ciuman tidak bertindak seperti vampir yang menghisap darah, tetapi ciuman berpusat pada tengkuk untuk menukar penderitaan-Nya.
Caranya, mula mencium bibir dan kemudian biarkan lidah anda bergeser ke arah lehernya.Dari sana anda boleh menghisap di lehernya dengan cahaya atau dengan menyelitkan gigitan kecil. Lehernya lebih sensitif daripada yang anda fikirkan, sehingga mengambil keuntungan daripada bahagian ini. Jadi yang perlu anda lakukan ialah dengan mencari titik untuk menciumnya dan mengubahnya.
 

Spontan ciuman 
 

Ciuman adalah spontan, mengejutkan dan menyenangkan. Bagaimana, jangan biarkan pasangan anda tahu bahawa anda akan memberinya ciuman. Jadi, beri dia kejutan dengan mendarat ciuman lembut perlahan-lahan dan kemudian beralih ke kurang gerak cepat dan agresif ketika dia mulai merespon dan kemudian beralih kembali ke kelajuan yang lebih lambat.


Spiderman Kiss 


Ciuman ini melibatkan pasangan dengan wajah terbalik dengan kedudukan anda sehingga mereka dapat mencium bibir dan bibir atas bawah, dan sebaliknya.



*Mr Ej*

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...