Thursday, March 22, 2012

ofic aku

* segalanya di sini ~
Asslamualaikum dan salam 1 Malaysia
harinieyh aku nk kongsi gambar2 staff ofic aku
bukan semua jus 2,3 orang jerw..
yang 1st kt bawah nieyh adalah bos aku yang amat sengaL
nieyh bos aku takde kjer lah nieyh datang kacau aku
dok nyebok ajak aku borak dengan dia
sengal punye bos...adduuuyyaaaiiii

CIV Pn.Salha Hashim SengaL...( inilah bos aku yang teramat sengaL )

CIV MaiMon (selalu aku nyakat akak nieyh sebab nama dia maimon.
kalau in english kan bermaksud " Bulan Saya "..huhuhu )

CIV Suria Baharin (tgk mcm mengandung but jgn terpedaya,.akak nieyh
tak mengandung pon sebenarnye)

CIV Ida Hudayah ( mengandung 3 bulan lebih )

 PW II Idayu ( akan berpencen tidak lama lagih )
* alamirie.com *

16 comments:

  1. senyum tu awet muda huhu..

    terjah sini dari segment yg sama

    http://hatinufid.blogspot.com/2012/03/jom-join-bloglist-ben-ashaari-cepat.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. terbaek..hukhuk..but sy lagih muda dari diorang..hukhuk

      Delete
  2. bezkan dpt bos yg gila2 skpla dgn kita..hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. yup..best jugak kengkadang dapat bos sengal cm nieyh...xlarat nk melayan lah plak..hukhuk

      Delete
  3. ok r ade bos sengal.. baru r happening

    ReplyDelete
    Replies
    1. happening memang lah der..but ..kekadang tuh tak larat jugak melayan kesengalannya tuh

      Delete
  4. sonoklah bos yg ajak sembang =)

    ReplyDelete
    Replies
    1. kalau time takde kjer tuh okey lah...kalau time buzy geram jgak..huhuhu

      Delete
    2. hahaa...ni kalo dia bace abes la awk.agagagaaa

      Delete
    3. die da baca harituh petang selepas sy update entry nieyh....
      gelak besar adelah die tuh...die punye blog xaktif pon...nyebok baca blog sy n blog awk jer lah ^^

      Delete
    4. hahahaaa....nama lg bos.mmg la dia bz sket x sempat hapdet...ekekekeee

      Delete
  5. Replies
    1. same like u ^^

      Delete
    2. xsama..mana bleh sama sbb sy baek dan pendiam.

      Delete
    3. pendiam ler yg dok kaco org time xde keje tuh....

      Delete
    4. hukhuk...itu sebab kebosanan...penuhi aktivity jerw ^^ :P

      Delete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...