Thursday, March 22, 2012

Fridge Magnet

* segalanya di sini ~
nieyh adalah gifts daripada vietnam
En Salleh yang bagi aku
dia baru balik dari sana
pergi bercuti bersama isterinya
best jugak bila dia bercerita pasal vietnam tuh
menarik..bajet pon tak besar
insyaAllah nnty ada rezki boleh lah aku pergi
tingin jugak nk bejalan..huhu
dah agak lama aku tak merayap nieyh
bila dapat gift nieyh
teringat aku pada seseorang
yang jugak suka fridge magnet
sebagai koleksi
lekatkan kt frezz kowt
 aku pulak selalu kumpul keychain
walaupon aku nieyh jarang merayap
skunk nieyh kan
insyaAllah ada rezki lebih merayap lah aku nnty
merayap sorang2..macam bawak diri gituh..huhu  


* alamirie.com *

12 comments:

  1. suka2..dulu masa pergi Sabah pun ada beli jgk..blh bg kwn2..kecik,sng nk bwk blk;-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hukhukhuk...gift yang mudah dan simple kan ^^

      Delete
  2. untungler...ade org ingt dia.dpt gak souvenir ^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. hukhukhuk..of coz lah igt..kalau tak igt mesti di igtkan hahahaah

      Delete
    2. no wonder la sbb ad yg mengingatkan..ahaha

      Delete
    3. tau...msti la awk yg ingtkn.ahahaha

      Delete
    4. huhuhuhu...mana bleh lupa..rugi tuh ^^

      Delete
    5. awk mmg....nape x pesan tuk sy skli?ahahaha.tetiba jer =P

      Delete
    6. nk jugak ker ? lohhh..alaaa awk kan selalu g jalan2..niryh nk pegih turki plak tuh....

      Delete
    7. hehehheee....sj jer nk nyebokk...nk jln2 4 da last time..uhuk3 T_T

      Delete
    8. hukhuk..taw da....wekkkk
      bestnye die..nk g turki tuh...jgn lupe mafla taw ^^
      awk..france dengan turky dekat jer eh

      Delete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...