Monday, March 12, 2012

Aku Glamor

* segalanya di sini ~
Sangat sukar untuk mempercayainya
but ini lah realiti yang sebenarnya...glamornye aku..hakhakahk
nama aku siap berbrandkan perfume ag tuh...memang hebat lah aku nieyh kan..hakhakahk
pic parfume nieyh aku tengok tengahari (waktu lunch) tadi kt ofic time dok blogwalking tuh..menarik kan...
of coz lah menarik rite...memang membuatkan aku tersenyum kegirangan lah harinieyh kt ofic...huhuhu
memang kne sangat lah kan brand mahal dengan nama aku tuh..sebab aku kan kacak ^^ :p
ituh yang tak dapat di pertikaikan lagih kan..so korang kene lah terima seadanya kekacakkan aku nieyh ^^ :p
sebenarnya alu sendiri pon baru 1st time tengok perfume brand nieyh...
sebelom2 nieyh belom penah nk jumpa lagih..memang terbaek lah kan
aku rasa brand nieyh mesti ada jual kt oversea jerw kowt..kalau ada pon kt malaysia nieyh mesti kt area
bebas cukai kan....yer lah kan..kalau dulu aku selalu merayap kt shopping complex..belom penah plak
aku jumpa parfume brand nieyh....Alhamdulillah..ada jugak insan yang sudi buat nama aku sebagai
brand mahal nieyh kan..dan tima kasih jugak kepada yang berkongsi brand nieyh...hakhakhak



* alamirie.com *

22 comments:

  1. amiri?perfume?sok nk gi masuk kedai perfume la usha. ^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. haaaaa...mesti tak percaya kan...percayalah kamu sebelom kamu di percayakan ^^

      Delete
    2. eh.tak pegi lak lpas abes klas td.hahahaa...bwekkkkk

      Delete
    3. huhuhuhu. da agak da...bertuah sgt lah if awk pegih kan ...wekkk :p

      Delete
    4. wiken je rajin melilau msuk kedai.hehehee

      wangi ke amiri tu?ke sme je ngan bau alamirie ni?ahahaha

      Delete
    5. huhuhu...melilau eh..hehehehe
      tak taw lah wangi or tak...sy pon baru 1st time tgk minyak wangi jenama nieyh...^^....alamirie teramat wangi..original taw ^^

      Delete
    6. owhh...tgk jer.ingtkn try bau skali.

      wekkk...wangi ler sgt alamirie tuh.buuuuuu~~~~

      Delete
  2. yer lah...kt sini mana nk cari brand tuh...

    of coz lah wange...nak tryb baw ?..meh cium ketiak sy nieyh

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehee....botol dia comel gak la.kaler merah lak tu

      x mau la sy. tkut kne masuk spital nnti. sy tkut g spital.ahahahaa

      Delete
    2. mesti lah...tengok lah nama spa kan ^^

      amboi2..jgn nk masuk spitaL sgt lorrr....wekkkkkkk budak senget nieyh nk kne nieyh >.<

      Delete
    3. nak gak tuh nama dia...huhu

      kihkihkih....nyamuk pun x brani g dkt ggit awk kn =P

      Delete
    4. sob3...sabau la nyamuk2 sekalian.pegi la cari rezki kt tmpt lain. jgn digigit orgg kacak sgt ni.huhuhuuuuu~~~~

      Delete
    5. hakhakahkaka...senget....huhuuh
      nyamuk tuh kawan awk eh ?..:P

      Delete
    6. x lah.bala tentera sy jer....huahuahua

      Delete
    7. hehheehee...skli skala prasan ^^

      Delete
    8. sllu tu lpas kwn ngan awk. =P

      Delete
    9. amboi...nk jugak tuh nyatakan penyebabnya sy nieyh

      Delete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...