Monday, March 26, 2012

2006

* segalanya di sini ~
nieyh gambaq time raya tahun 2006 kowt kalau tak salah
aku pon tak hengat da,,,..lama punye citer nieyh
raya di rumah Zaim (HUD) *paling bosar*
da lama aku tak jumpa kawan2 aku nieyh
yang selalu jumpa pon si Izzo jerw lah
ituh pon sebab dia dok dekat dengan aku
yang laen nieyh masing2 buat hal sendiri da
ada yang sampai ke sabah sarawak mengaja kt sana
kalau tak salah aku si Zaim jer
yang masih stay kt kedah lagih
dia kjer kt area kampung saja
okey lah tuh..sekurang2nya masih ada lagih yang
menetap kt kampung tuh
walaupon zaim nieyh masih stay kt kampong 
selalu aku balik kampung tak plak dapat jumpa dia
selalu buzy jerw..segan plak nk kacau mmber
ramai yang da kawen nieyh
jus tinggal bape kerat jerw ag pon
hehehe..belom sampai jodoh ag kowt
kecuali aku laaa....
maintain single sampai tua kowt..hahahaha



* alamirie.com *

2 comments:

  1. tahun 2006? nape tahun 2006? bro sambut raye 6 tahun sekali je ke? <-- ayat mintak penampo.. lol!

    ReplyDelete
  2. wajib....pkai kaler trang dr org len..ahahah

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...