Saturday, March 24, 2012

Kenangan SMURU

* segalanya di sini ~

nieyh time raya tahun 2010
da 2 tahun punye citer kan
tahun lepas aku takde buat baju raya
ituh yang aku igt nieyh mesti raya 2010 nieyh...huhuhu
nieyh semua kawan2 time aku sekolah raudzatul ulum dulu
kawan2 sekolah aku dulu...
skunk di kalangan ktorang ramai yang telah
berkhawin..just tinggal berapa kerat jerw lagih termasuk lah
aku yang kacak nieyh...
insyaAllah..yang tinggal nieyh pon masing2 da ada perancangan
nk langsungkan perkhawinan tahun nieyh dan tahun depan
hanya tinggal aku saja yang maintain muda dan kacak
terbaek dari Raudzatul Ulum
sekarang sekolah ktorang sudah tiada lagih
sudah bertukar nama jadi Maktab Mahmud
ktorang nieyh kiranya generasi terakhir
semuanya hanya tinggal kenangan ^^


* alamirie.com *

8 comments:

  1. orennya dia...huhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. ini hari raya ke 3 kowt kalau tak salah lah sebab hari khamis ituh yang pakai orange..huhuhu

      Delete
    2. hehee...tp org lain pkai biasa2 je ^^

      Delete
  2. yup...orang laen pakai biasa jerw..sy pakai tuh sebab tahun tuh sy tempah 4 pasang baju melayu
    alang2 da ade pakai jerw lah..huhu

    ReplyDelete
  3. bergaya sakan.wekk

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...