Thursday, March 1, 2012

Melawat Abg Mamu

* segalanya di sini ~
Assalamualaikum dan salam 1 Malaysia
harinieyh Alhamdulillah...sempat jugak aku singgah melawat
Abg Mamu...semalam tak sempat nak melawat sebab dah lewat
lagihpon semalam kalut2..banyak hal sepatutnya aku setlekan
but aku balik sampai rumah terlelap pulak...padahal malam semalam aku
ada bayak haL tuh..adeeehhh...so malam nieyh lah plak aku kne settlekan
insyaAllah...
aku pegih melawat abg mamu tadi kt wat saraf tingkat 2 bilik 5B
Hospital Kuala Lumpur....puas jugak lah cari...sorang2 melilau dalam HKL tuh..
Alhamdulillah jumpa jugak Abg Mamu nieyh...
aku sampai Abg Mamu plak tdo...so takkan aku nk kejutkan dia plak kan
relaks jap...usya kertas kt depan dia tuh...blagak jadi dokter lah kejap aku tadi..sempat lagih tuh kn
huhuhu...biasa lah...bukan selalu pon..nk duduk kerusi takde...yang pentingnye
sempat jugak aku letak flyes kt meja dokter tuh...mana lah taw nnty dokter or nurse datang
nk cek Abg Mamu mesti tertengok flayes tuh kan...kalau ada rezki aku...dapat lah customer kn
hukhukhuk....sempat lagih tuh buat kjer....biasa lah...orang macam aku nieyh..kt mana pon
sempat jer mencari customer kan...




sama2 lah kita mendoakan agar Abg Mamu cepat sembuh insyaAllah
AMIN.
* alamirie.com *

8 comments:

  1. Replies
    1. sakit saraf kowt...entah sy pon nk borak dengan abg mamu xboleh tadi...dia tdo..lama jugak sy tggu dia bangun...nyenyak jerw tdo..xde lah nk kejutkn dia...orang sakit kn...hukhuk

      Delete
    2. ingtkn da tau sakit pe bru g melawat. bgus la tu kasi dia rehat. moga dia cpt sembuh

      Delete
    3. insyaAllah....tengok petang kang kalau takde pape sy nk g melawat lagih....kesian jugak..abg mamu tuh sorang2 jerw kt kL nieyh...anak2 n wife dia dekat kampung.

      Delete
    4. owhhh...ye ke. sila2. teman dia. dpt pahala lebih =)

      Delete
    5. tak jadi pegih..tadi ade kawan mintak tolong tengokkn kete dia...xleh start depan ofic sy tadi...kapten askar tuh...pasang bateri xkuat..pastu buat kalut buleh..adoiiii

      Delete
    6. xper...sok lusa bole kot

      Delete
    7. insyaAllah..jika ada kelapangan waktu..sampai lah sy nnty ^^

      Delete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...