Wednesday, February 29, 2012

Muka Baru

* segalanya di sini ~
Assalamualaikum dan salam 1 Malaysia
harinieyh aku nak citer skit pasal muka baru page aku nieyh
lawa kan...haaaa...konfem ada yang jelez punya nieyh..hahaha
ini pon berkat kesungguhan seorang blogger cilik yang sudi menolong aku editkan pic nieyh
header sebelom2 nieyh pon aku pakai pic nieyh jugak but 
sebelom nieyh aku edit skit2 jer pakai paint
al-maklumlah..tak reti nk edit...pakai yang basic2 jer lah aku boleh pon
Alhamdulillah...aku bersyukur sangat ada jugak yang sudi menolong aku membuat 
header yang smart dan kacak nieyh....
bertambah berseri dan lagih menyelahkan kekacakkan aku nieyh kan
maksudnya yang kacak tuh page aku nieyh laaaa...huhuhu
tuannya pon boleh tahan jugak lagih kacak + + + dari page nieyh kan ^^ :p
kalau korang nak tahu..header nieyh aku jauh import nieyh...Europ lagih tuh
walaupon aku belom pernah sampai kt negara Europ...but header nieyh dari dari sana lah
tima kasih sangat2 kepada Cik France yang sudi menolong membuatkan Khas untuk aku
header yang cantik menarik kacak aku memang kacak nieyh ^^ :p


ini adalah 100% daripada Europ taw....
mahaL nilainya taw....
barang Europ mestilah mahal kalau da masuk negara kita nieyh kan...^^
but yang pastinya Cik France nieyh pandai berbicara bahasa ibunda kita
siap berdailek lagih taw....haaaa...bukan senang nk jumpa orang macam nieyh...terbaek ! ! !


yang kt atas dan yang kat bawah nieyh antara header yang aku penah pakai
hasil daripada pengeditan aku sendiri...skema jerw kan..apa boleh buat
nak edit kacak2 macam Cik France tak pandai..so mintak tolong lah kan
Alhamdulillah..Cik France sudi plak menolong...rezki Allah untuk aku lah kan
yang pastinya korang jangan jelez taw header aku datang dari Europ okey..hehehe
sama2 kita mendoakan agar dimurahkan rezki kepada Cik France yer...insyaAllah
ada rezki korang Cik France boleh tolong korang plak....tak gituh Cik France kn...hehehe


* Kita Senyum Saja ~
* alamirie.com *

16 comments:

  1. patut la tersedak2.ade org dok sebut2 kat sini.ahahahaaa...kalo edit guna adobe photoshop, 4 tahun akan dtg pun blum tentu siap header awk tu.hahahaaa...ni pakai yang da siap je kat Picnik.com

    pssttt....perlu ke sebut kacak bnyk2 kali? bertambah teruk trsedak2 ni.hahaha.wekkkk =P

    ReplyDelete
    Replies
    1. alaaa.....awk da tolong sy kan..tima kasih yer :p

      * eleeeehhh jelez lettew...hahahahahaha

      Delete
    2. aduyaii...segan cheq. nak p menyorok sat. uhuhuhuuu

      dia nak word kacak je. kalo comel dia tak mau. tak cukup comel, watpe nak jeles.ahahahaa

      Delete
    3. ehhhh...pandai segan jugak nohhh....hahahaha.....

      * hanya itu yang sesuai kowt..huhuhuhu....comel tuh word yang hanya sesuai untuk baby jerw lah awk...adeehhhh

      Delete
    4. ye ke? sume yg comel sy ckp comel. baby mmg la comel, xkan kacak lak kan?hahaha.wekkk

      Delete
    5. ohhh..maksudnye skunk awk nk menyatakan yang awk comel lah kt cini eh...eeeee....
      * pa ra sin alif nun

      hahahahahaha...adeeeehhhhhhhhhhhh

      Delete
    6. setelah dikaji berkali2 ayat sy kat sini, takde pun statement menunjukkan sy kata dri sndri comel.ini dinamakan fitnah! jabatan agama, cpt tgkap dia!!! bahahaha... =P

      Delete
    7. hahahahaha..yer ker.....iotttttt...jgn lah itu macam....kalau nk panggil jabatan agama pon awk kena lah ada dengan sy...baru adil kn...
      wekkkkkkkkkkkkkkkkkkkk
      ada ka patut panggil jabatan agama...aduuuyaaaiiii....wekkkkk

      Delete
    8. ahahahaaa....xtau nk pggil jabatan pe lg kalo kes fitnah. polis ke? huhu~~~

      Delete
    9. bomba watpe...ape dorang ley wat..uhuhu

      Delete
    10. bomba boleh mandikan awk...hehehehe

      Delete
    11. salah.bomba pusing je pili paip air dia, terus sy melayang 40 meter kena sembur ngan ayaq tuh.ahahah

      Delete
    12. harapnyer x kompem la.xtau.xtry agi.angin kuat kt france ni je da rs.heheh

      Delete
    13. hukhukhuk...kalau angin pon da trasa melayang inikan pulak kne sembor dengan pili bomba.....

      Delete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...