Monday, February 27, 2012

Jangan Menangis

* segalanya di sini ~
uitttt.....sedapnya jerw tajuk entry aku kali nieyh kan
hahahaha...sesekali buang tebiat dalam maksud tersembunyi nieyh kan
hakhakahkah.....sesekali nk buat entah poyos macam nieyh kan
but ini yang  aku nak pesan kepada insan2 yang aku sayang dan kasih 
seperti family aku..sahabat2 aku...kawan2 aku...dan seagama islam aku
dan tak lupa jugak kepada semua tentera fisabilillah.
tahun lepas malam 27 Feb nieyh aku dah kalut prepare apa yang patut dah
but tahun nieyh aku relaks santai kt rumah jerw
takde apa yang nak di buat...just dok dpn laptop nieyh
ngadap blog aku nieyh jerw lah...blog kelab langsung tak tengok lagih
asyik update blog aku sendiri jerw,..sebab tuh lah aku taknak jawatan tuh
aku baru niat nk fokus kepada blog aku nieyh jerw...
but apa kan daya dah orang bagi aku kepercayaan untuk jaga blog kelab..
aku kena jaga lah jugak...walaupon tak sempat..\
kjer kat ofic plak asyik buzy sangat2 skunk nieyh...
penat glerz...nk makan pon tak sempat...nk merayap memang takde lah
apa buleh buat kan..selagi system baru nieyh tak betol2 stabil
selagih tuh lah aku buzy memanjang...
hampir tak terlayan aku kekandang tuh...hukhuk..
apa2 pon sepada semua sahabat...terima kasih
tetiba jerw kan...sajer jerw aku nk berterima kasih kt sahabat2 aku
time aku senang diorang ada..time aku susah pon diorang still ada lagih dengan aku
aku sangat2 berbangga dan bertuah dapat sahabat macam korang..
terima kasih sahabat ^^


* salam Istikharah Cinta ~  themrej.blogspot.com
* alamirie.com *

8 comments:

  1. lagu lama...safura. dulu2 suka lagu dia yg satu lg, Sedalam Mana Cintamu. knal x?

    ReplyDelete
    Replies
    1. yup...lagu lama...sy xkenal lagu lah awk..but sy tengah layan lah lagu awk tuh nieyh ^^

      Delete
    2. apsal ckp mc keling ni?ahahahaa..layan jgn x layan.sesuai la ngan jiwa awk tu.huahuahua

      Delete
    3. weeeekkkk...nk buatcane da rumah nieyh pon dekat dengan batu caves...hahahahahaha

      Delete
    4. no wonder la. sket2 je cam keling xpe....jgn bnyk sgt. nnti kang sume entri pun bertuka bhsa nnti.huk3

      Delete
    5. xde lah nk bertuka..nieyh osmat sy ade sorang anak mamak penang mari...hukhuk...terpengaruh dengan dia lah nieyh kowt...huhuhu

      Delete
    6. hahahaaa....x pasal2 dye lak yg kne bahan. tempias. hehehe

      Delete
    7. hahahahaha...alaaa bukan selalu pon kan..huhuhu

      Delete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...