Tuesday, February 28, 2012

Aku Hanya Menumpang . . . . . ! ! !

* segalanya di sini ~
Assalamualaikum. salam > > > > >  Mr Ej
uittt...

Selamat Hari Tua  (^_^)
walaupon kebenarannya aku tak layak untuk mengucapkan
but aku nak cakap jugak...hehehe...dah tak dapat nk ucap kat depan orangnya
so mengucapkan selamat hari tua kat sini pon dah ok kowt...itupon kalau ada orang baca 
entry aku kali nieyh kan......hukhukhuk....bertuah sangat lah kalau ada orang baca page aku nieyh kan
mengarut jerw aku nieyh...addeehhhh....
yang pastinya aku berharap aku nieyh takde lah kelambatan untuk mengucapkan
Selamat Hari Lahir
semoga di kurniakan kesihatan yang baek selalu
semoga di murahkan rezki " bila agaknya aku nk dapat anak buah nieyh yer ?
bukan maen anak buah lagih aku nieyh...padahal tak layak untuk aku pon kan...huhuhuhu "
semoga berbahagia di dunia dan akhirat...
semoga Allah melindungi dan merahmatinya
insyaAllah..AMIN.

tahun nieyh takde lah aku cuti lagih macam tahun sebelom nieyh kan
penah aku tiup lilin sorang2 walaupon itu kali pertama dalam hidup aku
aku beli kek Secret Recipe siap berlilin...sebelom2 nieyh g makan jerw kt cafe secret recipe tuh...
 yang tak tahan siap berbelon dalam bonet keta lagih tuh....last2 pasir jugak aku...
kek tiup sendiri..potong sendiri...makan pon sendiri..hahaha
belon2 dalam bonet kete aku lepas menghilang dalam kegelapan malam ^^
but semua tuh kenangan dalam hidup aku...walaupon aku tak layak untuk semua tuh
but aku buat jugak....just untuk aku..dan hanya aku yang tahu...
hanya aku yang memahami dan merasainya
1st time dalam hidup nieyh aku buat semua tuh...macam orang gila pon ada...hahahah


tahun lepas awal2 pagih lagih aku bangun..tak boleh nk lelap pon sebenarnya
awal2 pagi dah berciap...huhuhuhu
pagi2 sarapan kt McD lagih tuh....hukhuk...
punya lah bebal aku nieyh kan...hahaha....adddoiiii
paling best adalah maen permainan yang sangat2 aku tingin nk maen sebelom2 nieyh
memang dah lama teringin nk maen...but selalu ajak member2 semua tak mau..huhuhu
ehh..melalut plak aku nieyh kan.......
apa2 pon selamat hari lahir...^^


nak cakap kt depan aku tak layak untuk itu...so aku tumpang cakap kt sini jerw lah yer....
Selamat Hari Lahir...(^_^) 



* alamirie.com *

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...