Friday, February 10, 2012

Babo Sarang


Babo Sarang ???
apa tuh...?..aku pon tak faham..hehehe
tak ada apa lah..aku sebenarnye bukan nk citer pasal
babo sarang nieyh...inieyh adalah salah satu lagu korean yang aku minat
walaupon tak sebest mana pon..but aku suka dance lee joon ki pon so chilL ^^

nieyh pasal petang tadi...
cam biasa lah aku balik rumah
rest kejap then selesaikan tanggungjawab mengadap Maha Esa kejap
then aku lepak lah depan laptop aku nieyh yang dok sebelah dengan tv..
layan lagu pakai woofeer tv..baru syok skit..dengar jelas n kuat..huhuhu
laptop nieyh aku letak kt tempat letak pc sebenarnye
barang secondhand nieyh..but masih elok untuk aku ^^
aku sayang rak pc nieyh coz pemberian orang...
mula orang tuh nk buang..but mujuq dia tnya aku dulu nk or tak
of coz lah aku nak..barang elok lagih..aku pakai takde masalah langsung
lagih bertambah selesa ^^...tima kasih yer ^^

aku layan internet..usya2 blog2 yang terserempak..
sambil tunggu citer gemersik kaLbu tuh laaa
harinieyh episod last...apa lah aku nieyh kan..
dah berantu dengan citer melayu..dulu takde plak macam nieyh...adeeehhh
skunk nieyh banyak sangat citer filem n drama adaptasi daripada novel
ituh yang boleh aku layan tuh...
agak menarik episod harinieyh...walaupon ending si hisham tuh 
melopong..hakhakh..bukan rezki ko namanya tuh...hahahaha
but last2 ending untuk soffian ngn ana tuh tak syok laaa
citer melayu selalu buat ending hancuz...aku geram betoi laa
adeeehhhh
apa2 pon baguz jugak citer nieyh dah tamat...
kalau tak tak jadi kjer lah aku...asyik nk layan citer tuh jerw
terima kasih tuan director...^^


*alamirie*

8 comments:

  1. stupid love. dats it. sk tgk lee jun ki. diiktiraf lelaki cantik! hehe ^^

    ReplyDelete
  2. ada pulak lelaki cantik...adeehhh...teruk betol iktiraf yang di bagi pon....
    rambut smart kan.,.so chilL....
    dance cun ^^

    ReplyDelete
  3. siyes. E Ja x tipu lah...majalha hiburan yg tulis pasal tu. dia memang diiktiraf dgn gelaran tu. tp part rambut dia tok sah kata la.awesome! suka2!nak wat cmtu gak..hahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. yer ker...xpenah baca plak..but mmg ramai orang cakap lee joon ki nieyh cantik...hukhuk...
      xkan lah awk nk buat rambut cm laki plak...sy xpe lh jugak but rambut cm tuh ^^

      Delete
    2. bia la.nak wat rmbut punk. nmpk ganaz. laki pun x brani nak buli sy lg pasni. haha =p

      Delete
    3. sy berani jerw buli awk...hekhek...^^ awk kn senget ^^

      Delete
    4. buli cmni je x bkira sgt.wekkkkkk

      Delete
  4. xpe..awk tunggu laa...nnty sy buli awk kaw2....sampai awk nanges cm anak buah awk tuh taw :p

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...