Monday, February 20, 2012

Bukit Cahaya Shah Alam

* segalanya di sini ~
Assalamualaikum dan salam 1 Malaysia
haaa...nieyh aku nk kongsi pasal aktivity aku pada hujung minggu baru2 nieyh
hari sabtu harituh 18 feb 2012.....
aku sebenarnye tumpang nk jalan2 dengan kawan2 study aku dulu
sahabat aku Nawawi Kadir & Wirwanjaya...
sahabat2 aku nieyh masing2 ada pasangan
aku jer sorang2...but aku follow jugak lah..bosan kowt...
aku nk balik sahabat2 aku nieyh tak bagi..paksa jugak aku follow diorang
so follow lah jugak akunye...
sebenarnya ktorang takde pon plan nk g Bukit Cahaya tuh
bila da pusing area cituh...sahabat aku nieyh tingin nak g jalan2 kt cituh
diorang xpenah pegih lagih cituh...suatu tempat yang banyak kenangan buat aku
bila dah masuk cituh teringat kembali semua kenangan aku kt cituh
adeehhhh...siap terbayang2 lagih tuh..ape celop kan jadi cm gituh...adeehhh
tapi takpe lah..dengan kenangan tuh plak aku boleh hidup sekarang nieyh kn ^^





nieyh sahabat aku Wirwanjaya bersama gewenya...nurfatmadiana

nieyh sahabat aku sorang lagih Nawawi Kadir bersama Suzana Umi
dah macam ombak rindu aku tengok diorang nieyh..adehhh










tumpang bergambar kt sinieyh...huhuhu
garang kn bodygad aku ...hahahaha
















rumah 4 musim...dulu time aku sampai bukit cahaya nieyh
aku tak masuk pon rumah 4 musim nieyh..
bulan nieyh rumah tuh bermusimkan bunga...
sejuk gilerz wehh rumah nieyh

tgk tuh...sahabat aku Nawawi sedang merancang untuk honeymoon
diorang nnty...hukhuk



a'haaa...kat cini aku nk bgtaw ...xperlu untuk kita pergi France..
aku da buat orang salji pon..siap buat epal besar lagih tuh..juz tak pakaikan orang salji nieyh mafla saja
sebab tak plan pon sebenarnya nk buat orang salji nieyh..hukhuk


da abiz pon gambar nye...nieyh jer pic yang aku ambik kt bukit cahaya tuh
but...ada lagih sambungannya perjalanan aku 18 Feb 2012 tuh...
nak taw kena tunggu entry baru lah yer ^^

* alamirie.com *



12 comments:

  1. haaa!!! da kasi patah tgn snow man tu! sian dye tau. tak baik mendera. snowman awak tak segemok snowman sy sihat molek montel jerr...heheh

    bunga yg kat lantai tu betul ke or gmbar je? nmpk mcm bunga tulip. perlu ke sebut france? france thun ni x bnyk salji.wekkk

    ReplyDelete
    Replies
    1. mana ada patahkan lah...sy mmg buat tangan snowman cam tuh....snowman sy mmg xgemok sbb sama macam saya....snowman saya kacak macam saya jugak kan...huhuhu :p

      * bunga betol lah awk...mulanya sy pon igtkn bunga tulip...sy tnya tukang kebun kt cituh..dia cakap bunya betol....ehhh...xleh ker sebut france...alaa..sy sebut sebagai contoh jerw..marah sgt...(^_^) :p

      Delete
    2. snowman x ckup isi...sbb tu tgn pun keding je rapuh sng patah...kesian.sayu hati tgk.huhuhuu

      abes tu bkn tulip ke? x marah pun.bkn negara sy pun. :P

      Delete
    3. snowman diet lah awk...hukhuk....bukan rapuh lah....sbb dia frust dengan kehidupan dia..sbb tuh dia jadi cm tuh...hukhuk

      * bukan tulip...originaL lah....yer ker...negara awk study kan ^^ :p

      Delete
    4. ooo...kalo frust jd cmtu. jgn lak alamirie jd cmtu ye, susah nnti xde org nak hapdet blog ni =p

      kalo tu tulip, kompem bunga tu tggl tangkal dye je kalo sy yg g tmpt tu.haha

      Delete
    5. Alhamdulillah setakat nieyh alamirie boleh lagih handle diri walaupon sgt frust.....nieyh mesti rindu nk baca entry every day rite :p

      jangan nk tggl tangkal sgt lah..ade orang sentiasa mengawasi bunga2 kt cituh lah awk ^^

      Delete
    6. yelah,nnti sy nak kutuk2 sape ye dak?ahahaha

      msti la ad yg jaga...hihi..xpela,nnti sy tanam la sdri =)

      Delete
  2. * rindu nk kutuk jerw?....bukan maen sedih lagih sy pabila awk cakap mcm tuh...ceeewaaaahhhh...awk nieyh memang tersangat senget lah ...wekkkk :p

    * hukhuk...awk tanam dalam rumah...buat taman bunga kat dalam bilik awk tuh...baru syok bangun bagi da nmpak bunga sekeling katil ^^

    ReplyDelete
  3. stop tgk drama mlayu la alamirie...ayat da mcm skrip cite mlayu da.hahaha

    tau xpe.mmg niat nak bwat taman sdri.hehe. berangan nak ade kedai bunga sendri one day ^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehehehe...sy kan orang melayu so skunk nieyh nk cuba martabatkan citer melayu lah plak...sokmo korea jerw...hukhukhuk....citer melayu yang di adaptasi dari novel best taw awk....^^

      * bestnye kedai bunga...nnty kita buat sama2 yer ^^

      Delete
    2. kalo yg dr novel mmg la best...da tgk ombak rindu hri tu tp sy rs mcm biasa je. huhu

      minat gak ke? share modal.hahah

      Delete
    3. ombak rindu filem xsam jalan cerita macam novel...ada perubahan skit

      Delete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...