Thursday, February 2, 2012

cop kawen

Assalamulaikum dan salam 1 Malaysia
kali nieyh aku nk citer skit jerw pasal perkhawinan kawan skolah aku
dulu...sama2 satu skolah Menengah Raudzatul Ulum.
skolah agama bukan maen ktorang nieyh..but ramai yang jadi hantu..hahaah
skurang2nye masing2 ada basic kan..takde lah tersesat sangat..huhuhu
nieyh masa cuti hari raya cina harituh..21 January 2012..
aku dengan kawan2 skolah pegih meraikan persandingan sahabat ktorg nieyh
pasangan pengantin nieyh daripada kalangan kawan2 skolah ktorang jugak
satu kelas tuh...panjang betol jodoh cop & sitah nieyh..
berkawan drpd skolah lagih...kawen jugak diorang nieyh kan...
rezki jodoh diorang...Alhamdulillah...ramai jugak kawan2 yang hadir
aku konvoi dengan kawan2 aku pon dan 8 bijik kete...
yang datang dari arah laen lagih pon ramai
Alhamdulillah...majlis berlangsung dengan selamat dan meriah...
semoga cop & sitah bahagia dunia dan akhirat. AMIN.





*alamirie*

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...