Sunday, February 26, 2012

Lagu Kelakar

* segalanya di sini ~
lagi nieyh memang kelakar
cam nk pecah perut aku bila layan lagu nieyh
1st time dengar arituh aku tengah minum air
sampai tersedak air aku time tuh...adehhhh
boleh tahan jugak lah penangan lagu nieyh
sajer aku nk kongsi dengan korang plak kat sini
takde niat apa2 pon..just sekadar berkongsi..
aku harap korang boleh faham lah dailek yang digunakan nieyh
bukan semua orang faham...macam aku nieyh laen lah
memang faham sangat dailek nieyh...
maklumlah...aku nieyh ramai kawan2 yang berdailek sama mcm nieyh
da selalu sangat dengar....but lagu nieyh memang best
terbaek...4.5 bintang aku bagi untuk lagu nieyh..
ace layan dulu...konfem u all ketawa besar punye...
selamat melayan   ^^ :p



* alamirie.com *

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...