Sunday, February 19, 2012

Warna Harian ~

* segalanya di sini ~

Assalamualaikum dan salam 1 Malaysia
nieyh aku nk tunjuk pic2 harian aku kt ofic..
warna2 baju yang aku akan pkai setiap hari..
bukan maen redah jerw warna baju yang aku akan pakai
setiap hari...ada warna2 tertentu yang aku pakai setiap hari
kalau hari minggu tuh aku tetap pkai ekut warna jugak..juz kadang2
tuh aku pakai kejap jerw ituh pon if ada haL yang terpaksa aku tak pkai baju warna
harian tuh...kadang2 jerw lah..selalunya aku pakai ekut colour lah...huhuhu
kt bawah nieyh semua pic hari kjer minggu lepas...
pic yang ada nieyh pon 4 jerw sebab aku kjer 4 hari jer minggu lepas...^^ :p

Hari Isnin : warna Putih or Kelabu
kacak kan mamat nieyh...kt ofic dia nieyh di gelar AliKacak.CoM

Hari Selasa : Pink or Purle
but selalunya aku pakai warna pink coz baju aku banyak warna pink
baju t-shirt pon byk pink..PINKY BOY ....^^ :p

Hari Rabu : Biru
tengok rambut lah...bukan maen skema lagih..hukhuk
nieyh sebab aku terlalu buzy...tak sempat nk buat rambut dah..
awal2 pagi dah kjer melambak..adehhhh -_-

Hari Khamis : Orange or Kuning
aku jarang pakai baju orange..kerana aku ada sehelai nieyh jerw baju orange
walaupon aku suka orange..susah mau jumpa baju orange smart2...
nieyh pon baju orang g layan pantai sebenarnya...aku beli kt langkawi
harituh then aku ote bagi slim fit..kalau tak bukan maen besar lagih...
aku jadikan sebagai baju batik hari khamis..rembat sudah,,,,
selalu hari khamis aku pakai kemeja kuning jerw ^^...

* alamirie.com *

9 comments:

  1. terbaik ah bro.. hahah teringat time praktikal dulu.. hari kamis je baju sama je pakai..hahah.. ada satu je batu batik

    http://mawardiyunus.blogspot.com/2012/02/istilah-minda-bakar-mayat.html

    ReplyDelete
  2. untung ler stiap hari ade kaler lain2 gi opis...kte redah je ikut suka pkai baju kaler pe lepas dkt 15 minit termenung dpn almari.hahahah

    ReplyDelete
    Replies
    1. dulu sy redah jugak kaler baju tuh..bl da blajar pasal warna2 kehidupan harian tuh baru start follow..huhuhu
      adoiii....lamanye termenung....huhuhu....kalau termenung lama tuh konfem tingin nk pkai baju baru tuh kan ^^..:p

      Delete
    2. senang la cmtu.jimat masa da tau nk kai bju kaler pe tuk hari tu.hihi

      takkan la tiap2 hari ade bju bru kn. trmenung tiap2 hari, bju sme jerr. biase la tu gurl.hahaha

      Delete
    3. taw dah...pompuan kan..kalau boleh hari2 nk pakai baju baru kan...^^ :p

      Delete
    4. erkkk....mayb ad pmpuan cmtu tp sy x kot. bju kalo takat nak pkai skli je, baik xyah bli.huuhu

      Delete
    5. hukhukhuk...yer ker...cm tuh eh...bukan ape sy asyik dengar akak2 kat ofic sy nieyh diorang cakap perempuan nieyh kalau boleh hari2 nk baju baru then xnk sama macam orang laen....kalau ada yang sama malu katanya ^^

      Delete
    6. xnak sme mcm org lain tu btul la. maybe kalo da tlebey kaya bru jd cmtu kot.^^

      Delete
    7. hukhukhuk...kalau same mcm orang laen lah best,,,baru macam boria ^^ :p

      Delete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...