Wednesday, February 8, 2012

Contest I love Being Awesome

Assalamualaikum dalam salam 1 Malaysia
kali nieyh aku nk kongsi pasal contest sahabat blogger sorang nieyh
dia ada buat contest yang agak menarik
untuk menarik lagih ramai kaki2 blogger dan pelayari internet
meramaikan usya page die..baguz jugak cara dia nieyh
menarik dan tertarik untuk orang usya page dia..
dalam masa yang sama sempat berbisnes...marketing plan yang baguz..
aku doakan supaya beliau terus maju dan berjaya..insyaAllah .AMIN.

kepada yang berminat nk join contest nieyh boleh klik kt banner bawah nieyh :




*alamirie*

5 comments:

  1. heyya ! thanks for joining this contest :) btw , i'm already following you . dalam this week saya akan letak semua link blog for those who joined my contest , awak boleh tengok ye .
    btw , amin . terima kasih doakan saya :) saya doakan awak yang terbaik jugak !

    ReplyDelete
  2. haii . thanks for joining this contest . saya dah update tentang contest ni .
    http://kitaawesome.blogspot.com/2012/03/winner-of-contest-i-love-being-awesome.html

    can you tell me how and when will you claims the reward ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. eh...menang ker ?..betol ker nieyh ?

      Delete
    2. haha , saya tak tipu . expect the unexpected . tolong message saya kat my fb or email okay :) haritu dah message you kat fb , but no reply .

      Delete
    3. yer ker...but xde plak msj dari kamu kt fb....
      xpe lah kalau cm tuh..tima kasih banyak yer...^_^

      Delete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...