Thursday, February 23, 2012

Genting Highland

* segalanya di sini ~

Assalamualaikum dan salam 1 Malaysia
okeh...entry harinieyh adalah sambungan daripada entry semalam sebenarnya
terima kasih kerana sudi menbaca entry2 aku yang tak best nieyh

sahabat2 dan aku blah gerak naek ke genting highland nieyh dalam pukul 4 lebih
yang boleh naek genting nieyh pon sebab sahabat2 aku nieyh lah nk jalan2 kt atas plak
aku tak mengekor nieyh follow jerw lah...hukhuk







aku ajak sahabat2 aku nieyh maen flying coaster yang kt belakang tuh...
diorang tak nak...gayat lettew..ada saja alasan...takut taknak ngaku..hakhakhak
adehhh...sahabat2 aku nieyh badan bosar2 but goyang...hakhakah
badan bosar but hati kuman...hahahaha
inieyh kalau diorang bukak baca entry aku nieyh konfem aku kene punye nieyh
bukan selalu aku nk bercerita pasal korang...sjer suke2 jerw   ^^




nieyh mafla baru aku beli kt genting tuh...time sejuk2 nieyh nampak plak
ada orang jual mafla.. terus aku rembat lah 1...lagihpon memang aku suka mafla pon...
boleh simpan koleksi + mafla kenangan aku...^^
smart kan aku pakai mafla..kalau tak smart bukan AliKaCak lah namanya kan...hakhakah




taman di sini saja xpdc aku pada weeknd kali nieyh
dah lama aku tak merayap macam nieyh...
sesekali dapat merayap macam dulu dapat lah jugak aku usya kembali
tempat2 yang menjadi kenangan dalam hidup aku....
kenangan tetap kenangan dan kenangan itu sentiasa hidup dalam jiwa aku

* salam istikharah cinta ~

* alamirie.com *

8 comments:

  1. aduii~~~pantang nampak mafla.mamat mafla.huhuhu

    ReplyDelete
  2. hukhukhuk.....ada plak bagi gelaran macam tuh...bagi lah gelaran AliKaCaK ker...AliHenSem ker...AliMaChO ker...hukhukhuk....
    nak buat cane...sy suke mafla....simple but style ^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak nak!!sume org pun da panggil awk cmtu. bia la sy nak pggil mamat mafla.bwekkkk!!

      mafla kt Msia kecik, nipis sket la compare to mafla sy beli kat sni. tp ade gak yg mcm kt msia tu, more to fashion la kot yg mcm tu

      Delete
    2. hukhuk...iyer lah awk...nk menang jugak tuh....adeeehhhhh ^^ :p

      * memang mafla kt sini kecik dan nipis....sbb tuh nnty awk nk balik sini jangan lupa mafla 1 untuk sy taw...hehehehehe ^^ :p

      Delete
    3. wekkk...sy x knal awk pun.kn da ckp, tggu sy wat contest nnti sy poskan je hadiah mafla tu.hahahah ^^

      Delete
    4. betol jugak kan...lupe plak..sy pon xknl awk....sory yer...bukan2 plak sy nieyh

      Delete
    5. 4A sengal.hahahaa

      Delete
    6. awk lah blogger paling senget...huhuhu

      Delete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...