Wednesday, February 1, 2012

syafiq ke UK

Assalamualaikum dan salam 1 Malaysia
kali nieyh aku nk kongsi pasal
penghantaran kawan aku nieyh ke UK
takde lah aku hantar die sampai kt UK nuh..juz hantar dia
kt kLiA jerw...si Syafiq nieyh oegih UK coz nk sambung study kt sana
best jerw kan..bleh sambung study kt oversea...aku nieyh study kt 
negara sendiri pon tak habiz ag...adeeehhhh....
27 January 2012...aku dengan kawan2 aku pegih antar si syafiq 
kt kLiA....seronok jugak if aku dapat sambung study kt sana...
nk jugak merasa dok tempat orang...aku nieyh plak memang suka merayap
jalan2...entah kalau aku berpeluang cam kawan aku nieyh
memang merayap jerw lah kowt...hakahkahak
insyaAllah..ade rezki nnty aku nk jugak ke europ...
tak dapat sambung study dapat pegih jalan2 pon okeh...(^_^)


dari kiri: masir, wanjaya, awie, SYAFIQ, epul, awek epul(aku taktaw nama), botak, alamirie dan omar



flight si  syafiq nieyh pukul 2 pagi...aku gerak balik pon dah pukul bape dah
lewat jugak..selamba jerw..padahal esk aku kene bangun seawal 5 pagi
nk pegih jungle trekking plak kt KeLumpang
adehhh....layan sudah...jungle trekking takpe...
nk dapat hantar kawan nieyh bukan selalu pon kan...
semoga sYafiq gred Masternya dengan cemerlang....
gud luck bro.

*alamirie*

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...