Thursday, February 16, 2012

Perubahan dalam kehidupan

Aku....memang lah aku tetap aku
betol lah kan..manusia nieyh tetap jasadnya sama
but perangai boleh berubah..
ada yang berubah kerana diri sendiri mahukan perubahan
ada yang berubah demi kebahagiaan orang laen...
ada yang berubah kerana keterpaksaan....
dan ada jugak yang berubah sebagai lakonan dalam kehidupannya
mungkin baginya ada sebab tersendiri yang penting buat dirinya...
kita tak tahu apa yang insan laen pikirkan...
macam2 alasan insan yang membuat perubahan dalam hidupnya..
yang penting kita mendoakan agar ianya berubah kepada yang lebih baek lah kan
dan aku mendoakan insan2 yang rapat dan yang pernah rapat dengan aku
sebelum2 nieyh hidup bahagia dan ada perubahan ke arah yang lebih baek daripada
sebelum ini...kerana aku sayang semua sahabat2 kawan2 dan saudara2 islam aku nieyh
jangan sesekali sesama kita memutuskan ikatan silaturahim sesama islam
semoga apa yang di impikan saudara2 aku nieyh di berkati dan di rahmati.
insyaAllah...AMIN.




* alamirie.com *

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...