Tuesday, February 21, 2012

Buah Tangan

* segalanya di sini ~
Assalamualaikum dan salam 1 Malaysia
malam nieyh aku nk kongsi skit pasal pagi tadi
yer lah kan..minggu lepas aku mc cuti..masuk kjer harinieyh agak terkejut lah jugak aku
ada bungkusan dalam paper beg kt atas meja aku..aku tak tahu lah nk panggil hadiah or buah tangan
but terima kasih sangat2 kerana sudi memberikan aku buah tangan tersebut
mulanya aku pelik jugak..hamba Allah mana yang bg aku buah tangan nieyh  (^_^)


bila aku bukak jerw bungkusan tuh..aku tengok rupanya coklat...
eh..macam kenal jerw brand coklat nieyh..tengok jerw brand aku dah taw sapa yang bagi 
kt aku buah tangan nieyh...then ada plak note yang bertulis " for you "
konfem dan pasti gerangan siapa yang bagi aku coklat nieyh sebab aku kenal
sangat tulisan tuh..sebabnya tulisan aku lagih cantik darinya...hakahakhakhah...
dulu2 selalu jugak aku dapat coklat brand nieyh dengan note lebih kurang
macam nieyh jugak but perkataannya agak berbeza daripada apa yang aku dapat harinieyh lah
aku tak kisah yang penting ada jugak yang ingat kt aku nieyh kan..hahahah
tima kasih sangat2 yer....insyaAllah ada rezki bagi lah lagih..hakahkahkah...
teruk kan aku..dah bagi sekali mintak lagih tuh...aku suka coklat nieyh..sedap oooo000oooo



walaupon harinieyh aku buzy glerw....
banyak kjer aku kene settlekan harinieyh...padahaL kjer yang ofic langsung aku tak sempat nk sentuh
satu fail pon aku tak sempat nk buat harinieyh....dah bertimbun2 fail pegawai atas meja aku tuh...adeehhh
harinieyh aku buzy dengan persiapan laporan kewangan 
Kelab Kakitangan Awam Jabatan Arah Rekod dan Pencen (KAREP)
iyer lah lah..minggu nieyh baru sempat nk prepare laporan kewangan....
hari khamis nieyh dah nk mesyuarat agong tahunan KAREP
harinieyh aku banyak habiskan masa siapkan laporan dengan timbalan aku Akak Zura
terima kasih banyak2 kepada Akak Zura kerana sudi bantu aku siapkan laporan kewangan tuh 
lapang skit dada aku bila akaun kelab balance...ituh pon penat kira jugak lah....
entah brapa kali aku kira nak pastikan betol2 cantik akaun tuh...
walaupon agak tension dengan banyak kali kena kira butbaku masih lagih 
mampu tersenyum.....yer lah kan...awal2 pagi lagih dah dapat buah tangan kan...
feberet pulak tuh...hahahaha......


aku belek punya belek coklat dan paper beg tuh then aku taw
dan pasti coklat nieyh mesti dari labuan sbbnye aku jumpa tag harga paper beg tuh
kt belah bawah paper beg tuh..siap ada tulis w.p Labuan lagih...
yer lah kan..kat labuan macam langkawi jugak..free duty..so coklat kt sana mesti murah2 kan
syok lah dapat shopping kt sana kan...huhuhu
kjer sambil bercuti memang lah syok kan...aku saja yang tak pernah nak dapt 
peluang best macam tuh....rezki Allah mana lah kita taw kan...betol x ?
apa2 pon terima kasih sangat2...semoga Allah memberkati, merahmati dan 
membahagiakan dengan kehidupan kamu di dunia dan akhirat..insyaAllah...AMIN.


terima kasih  . . . . .

* alamirie.com *

8 comments:

  1. kalo baca entri ni,mmg btul nmpk mcm bz.tp heran ade je dia kat fb.cmne tuh?ahahahaa =p

    ReplyDelete
    Replies
    1. memang buzy lah awk.....jangan nk heran yer....sy on9 24hour guna henset...sbb tuh nmpak on9 jerw sokmo....hukhukhuk :p
      sajer lettew nk nyakat sy.....wekkkkkkk

      Delete
    2. on9 24 jam gn hp x heran. tp heran ade je mase dye jwb komen. laju lak tu.heheheh. sy on9 kt hp pun x ley tgk fb memanjang, nnti lecturer tau,kantoi!ahahaha

      Delete
  2. yer lah awk....ngn awk jerw sy reply pon...
    awk tuh mana boleh on9 time study..time study kt kls tuh fokus lah...jgn buat lagih taw cm tuh...

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahahaaa....fb penyelamat sy time ngantuk lam klas.wekkk ^^p

      Delete
    2. itu bukan penyelamat...kalau lecturer perasan konfem jadi pembahayaan ^^

      Delete
    3. hehehe...sbb tu la kena ade skill berfb.ahahaha

      Delete
    4. amboi2....bukan maen ag siap berskill bagai eh.....^^

      Delete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...