Thursday, July 17, 2014

Kenyataan berani ATM dalam perjuangan Islam.

* segalanya di sini ~

Bantuan Allah kepda pejuang2 Islam. Semoga menjadi iktibar pada kita semua.





video

jika di lihat semula kepada apa yang telah dan sedang berlaku di dunia sekarang nieyh
menjadi persoalan kenapa Malaysia sebagai negara ISLAM tidak mampu untuk
membantu saudara islam kita di sana...kenapa ?
Malaysia nieyh negaraISLAM or ????
tidak guna mengiktirafkan negara sebagai negara ISLAM
agama rasmi negara Malaysia iaitu ISLAM
akan tetapi..membiarkan sahaja Negara saudara ISLAM kita kat sana begitu saja
Palestin sendiri tidak memerlukan bantuan makanan bagai...
banyak dah yang dok bagi makan
mereka perlukan senjata...kerahan tenaga...
so dimana Malaysia bantunya ????
Pertubuhan OIC ???...harem...pishang jugak....
lebih merepek daripada apa yang dah ada kowt...
apa gunanya Malaysia rekrut ramai askar melayu yang semestinya 100% ISLAM
dan yang pastinya Malaysia tak berani nk pemimpin kita di Malaysia nieyh tidak
berani nak buat macam tuh kan...kenapa takut ???
takut pada bayang-bayang sendiri ker macam mana tuh ???
ketahui lah bahawasanya..mempertahankan Negara ISLAM itu adalah wajib
apabila Negara ISLAM dirampas oleh orang khafir adalah menjadi KEWAJIBAN untuk
kita berperang merampas kembali hak ISLAM.



No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...