Sunday, October 9, 2011

SEKALI LAGI - Cinta Itu Milik Kita



~ chilL ~
menyakitkan bila aku terlayan lagu nieyh....
pagi nieyh sebenar aku kebosanan...aku layan jerw lah lagu kt youtube
tetiba pulak kua lagu nieyh...aduuyyyaaaiiiii....
mula2 best jugak...tetiba jerw aku rasa laen macam pulak...entah leh mengapa
berlaku demikian.....
aku pon tak faham....
best jugak lagu nieyh..
lirik2 yang sangat bermakna....
semua yang berlaku dalam citer nieyh ada sebab yang kukuh...
ianya terpaksa di lakukan demi kebaikan seseorang yang di cintai...
cinta memang glerz...dan cinta ituh tak mungkin padam.
berkorban demi kebaikan seseorang yang di cintai....ahhhh...glerz....
pedih mata aku bila tringat jalan cerita nieyh...
salah satu lirik yang memedihkan


" Awak Cinta Pertama Saya Awak Tahu Tak 
dan Saya Nak Awak Jadi Cinta Terakhir Saya "

adoiiii.....susah kan nak dapat lelaki yang macam tuh skunk nieyh
memang susah....maybe ada maybe tak ada dah zaman skunk nieyh...

" Saya Percaya, Saya Akan Cintakan Awak Sampai Bila-Bila "

bukan mudah untuk mendapatkan seseorang yang setiasa pada kita
pengalaman hidup semua orang akan merasai...baru kita mengenali
apa itu rasa sakit, apa itu rasa pedih, apa itu rasa kecewa,apa itu derita...
baru lah kita tahu menghargai rasa gembira dan bahagia kita.
selalunya manusia nieyh selalu tak reti nak hargai ketika ada bersama
aku bukan nak cakap kt orang laen...aku sendiri pon sama saja
ketika kita ada bersama asyik nak bergaduh, nak bermasam muka
sentiasa mencari salah dan silap...nama pon manusia...tak akan ada
rasa penah cukup..tak pernah akan ada rasa hargai apa di lakukan untuk kita
bila dah di tinggalkan pulak asyik salahkan orang...cuba kita pikir balik
apa misstake yang kita selalu buat...jangan asyik salah kan orang...
sesekali cuba kita selami balik salah kita..setiap yang berlaku mesti ada sebabnya.
setiap yang berlaku ada kebaikannya...
Harus pejam mata dan cuba apa saja ~
orang cakap aku nieyh cepat berubah
betol ker?...orang tak tahu kenapa rite...aku mesti berbuat demikian demi
kebaikan semua orang...aku dah pernah rasa kehilangan..derita hidup nieyh
nak lupa?..tak mungkin boleh lupa...mustahiL...MustaHiL.
aku mesti kuatkan diri untuk mencuba ~ memcari kekuatan hidup baru
aku percaya pada yang Esa..insyaAllah...
sampai bila aku nak terus kan hidup dengan mengharapkan sesuatu yang
tak mungkin aku akan dapat...aku mencuba untuk hidup baru aku
but orang tak akan faham dan orang tak tahu maksud hati aku
aku terpaksa pejamkan mata..pekakkan telinga...
ada jugak orang cakap aku nieyh mudah2 jerw cakap & bagi gelaran...
aku ada sebab tersendiri...bukan senang untuk menerima..kena pujuk hati nieyh..
aku cuba pupuk hati diri menerima...bukan begitu mudah...~...
nak dapat yang sama?..tak mungkin ada yang sama...baguz jugak tak sama
sebab kalau ada yang sama lagih aku susah...lagih aku tak boleh hidup dengan terus
begitu..aku tak nak hidup dalam menipu...kalau dah sama konfem aku diri aku laen..
aku tak nak menipu jasad dengan hati....
dalam hidup aku skunk nieyh aku juz mengharapkan seseorang tuh boleh terima
aku seadanya...baek buruk aku...inieyh lah aku...kadang2 aku nieyh ada jugak egonya..
biasa lah manusia biasa kan...kepercayaan?..aku sendiri pon berhati2 untuk mempercayai
seseorang..tambahan pulak dalam perhubungan...pentingkan diri?..aku pon ada sifat
pentingkan diri..semua orang ada sifat itu..bohonglah if cakap takde sifat sebegitu...
" jangan takut untuk mencuba & jangan takut untuk di kecewa "
aku juz mengharapkan apa yang aku buat nieyh ada kebaikannya...insyaAllah...
hargai ketika ada ~


*Mr Ej*

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...