Saturday, December 3, 2011

Majlis Pernikahan Mr Izzo & Fasha

~ chilL ~
 Assalamualaikum dan salam 1 Malaysia
harinieyh ada lah hari bersejarah untuk sahabat aku iaitu
Mr Izzo & Fasha Izani.,...
alhamdulillah...diornag sudah selamat sah sebagai suami isteri
Majlis berlangsung di surau flat danau kota tadi pukul 11 pagi
alhamdulillah...majlis berjalan dengan lancar...
aku sebagai saksi sahabta aku nikah nieyh...tak sangka betol
sudah bergelar suami orang sahabat aku sorang nieyh wehhh
rezki Allah sudah sampai pada dan selamat beliau menerimanya
Alhamdulillah (^_^)


nieyh video akad nikah beliau yang berlangsung tadi....
menarik jugak..betol2 nak lah...dengan sekali lafaz jerw..
alhamdulillah izzo & fasha sah sebagai suami isteri
...korang usya lah dulu yer  (^_^)














tunggu malam nieyh pulak lah...
malam berinai...aku jadi pengapit sahabat aku nieyh
entah dengan sapa aku pon tak taw...layan sudah
yang pastinya aku pengapit izzo...hahahaha
 
*alamirie*

1 comment:

  1. tahniah mr izzo!! (^__^) smoga kekal selamanya insyaallah

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...