Friday, December 2, 2011

aku kene bantai dengan pedang samurai

Assalamualaikum...dan salam 1 Malaysia
hal nieyh pasal semalam punye citer...
time aku nk balik kjer semalam hujan turun lebat...so aku tersangkut
kt ofic sampai pkul 6 jugak lah...tunggu hujan brenti dulu
plan nye aku nk pegih tengok wayang kt kLcc
aku nk tengok citer baru baru kuar semalam citer melayu "Ombak Rindu"
sorang aku pon aku layan jerw...sorang2 pon jadi ...tak haL punye...huhuhuhu
but sbelom nk pegih kLcc tuh aku nk hantar kad kawen Mr Izzo & Fasha kt Ctaya kejap
dekat Naza area Kg Baru tuh jerw...aku jumpa Ct Aya bagi die kad kejap then 
pas tuh aku terus berabuk pegih Suria kLcc....hujan2 pon aku redah jugak...
Ombak Rindu punye pasal...huhuhuhu....
sampai jerw suria kLcc laju jerw g usya tiket ....
pasirin...tiket citer Ombak Rindu dah abiz...kecewa glerz aku wehhhh....
iyer2 glerz  aku nk tengok movie tuh...langsung kecewa.......bukan rezki aku
untuk tengok movie baru tuh....pas tuh aku blah dari suria kLcc...
dah tak taw nk kemana sebenarnye...aku pegih Shamelin jerw lah...
tempat biasa aku lepak dengan sahabat2 aku....lepak minum dengan diorang
lagipon aku memang nk jumpa diorang...Mr Izzo mintak tolong aku hantar Kad Kawen die kt diorang
then diorang nk maen luckybaLL plak...aku tak reti nk layan lucky baLL tuh...
just usya diorang maen jerw lah kt Q Club Snuker...area Shamelin jugak lah....
tempat snuker baru bukak...ciap ada cafe...cibercafe dan Pub...
ktorang layan snuker jerw sebab masih dalam promosi pembukaan lagih
lama jugak lepak situh..pukul 11 lebih aku gerak pegih area tasik permaisuri plak
jemput kenduri lagih aku nieyh...dah macam agent pulak rasanya....
dari permaisuri aku di bawak oleh budak2 ACT pegih Bangi plak...
so kt sana lah berlakunya tragedis tersebut.....


Aku kene bantai dengan pedang samurai tuh...
Beselirat badan aku...mujur tak luka...
Just lekat bekas jer...tak sangka plak aku budak2
Nieyh nk bantai aku dengan pedang samurai tuh...
Punya lah panjang pedang tuh...aku tak sedar pon budak nieyh bawak kua pedang tuh....
Boleh tahan jugak laaa...time kene tuh aku tak rasa sakit sgt pon...
Igtkan budak nieyh bantai pakai rotan or kayu ker..
Aku pusing jerw blakang baru sedar yang diorang bantai dengan pedang samurai tuh...
Kjer giler budak2 nieyh...mujur tak lut...luka pon tak...
Hal nieyh blaku malam tadi kt area bangi...
1st time dalam hidup aku kene bantai dengan pedang samurai...
Gila punye kjer budak2 nieyh...boleh mati oooo...
Badan aku nieyh bukan besi korang nk tetak sesuka hati cam tuh...diorang try tetak kayu putus kayu wehhh...mujur badan aku xputus macam kayu tuh...kjer gila lah budak2 nieyh....insaf seketika...


*alamirie*

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...