Thursday, April 21, 2016

Aku Seorang Blogger Pancit

Kalau nk di pk kan..jadi blogger nieyh ada macam2 jenis
ada orang suka share persekitaran, perlancongan, iklan, peribadi n macam2 lah
tp aku rasa yang cerita pasai peribadi nieyh kureng baek skit lah kowt...
kalau share yang baik2 saja tuh okey lah...terkadang jari jemari nieyh pon killer jugak
tershare benda yang tak sepatutnya.,
normallah...blogger pon manusia jugak n aku pon penah buat silap jugak sbelum nieyh
nk delete entry2 lapuk nieyh macam da penat sgt...banyak kowt...gilo nk cek satu2...
macam xdak keja laen lah pulak kan. tapi itu lah...zaman skrg nieyh power blogger nieyh boleh tahan jugak...da mcm power orang kja kt media laen (contoh tv or radio)
kuat penangan blogger nieyh bila terkadang sesuai isu tuh digempar gempurkan
viral satu dunia lah sekejap...klu sekejap tuh kira mujur lah kan.
aku bukan nk kecam blogger sebab aku pon blogger jugak...
just nk igtkan sesama kita.

#selamatberblogger
#hijaukuningsampaimati

* segalanya di sini ~

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...