Wednesday, January 2, 2013

sentiasa di ingati

* segalanya di sini ~

apa yang sentiasa di ingati tuh ?
biasa lah aku nieyh..bukak jerw blog nieyh
terus meremang jerw jadinya
bukan di sebabkan blog nieyh berhantu or apa2
aku yang goyang dengan diri sendiri
gilow kan,...hahahahaha...
terkadang terasa bengong seketika.....
dengan blog sendiri pon goyang...
goyang lah sangat kan...hahaha
blog nieyh yang amat berharga buat aku...
biasa lah aku nieyh pon manusia biasa jugak 
sentiasa melakukan kesalahan...
entah sampai bila aku pon tyak pasti akan
keadaan aku nieyh..masih sentiasa di ingati...
kalau boleh aku memang nak ulangi
apa yang aku pernah buat dulu....
jalan2 pusing malaysia..hohohoho..
kalau bleh dapat habiskan 2 tahun dengan menjejaki
perak, penang, kedah dan perlis
kuala lumpur dengan kuala lumpur tak boleh kira lah kan..
sudah sememangnnya aku stay kt sini...
so kalau dapat ulangi macam penah aku buat dulu
dalam 2 tahun tuh...hahahaha
walaupon skunk semua nya sudah berubah
perubahan yang terkadang aku tension jugak
but...ituhlah kenyataan hidup...
redah dulu..bolos saja kenyataan dunia...
selalu orang cakap redha..but untuk aku
aku bukan redha...tapi aku pasrah
kerana aku terpaksa menyerah...
walaupon bunyinya macam kasar..
but ituh lah kenyataan hidup aku nieyh
malam tadi bila aku lepak tengok ombak rindu
baru aku sedar yang aku nieyh orang yang paling jahat
kt dunia nieyh....aku sering beranggapan orang merampas
kepunyaan hak milik aku..tetapi
kenyataan sebenar aku nieyh haaaa yang sebenarnya
perampas.....jahat ..memang sangat jahat aku nieyh
gggrrrrrrrr.....gggrrrrrrrrrr.....gggrrrrrrrrrr........

tapi ituh lah...
terkadang bila di fikirkan balik
aku nieyh sebenarnya masih menyimpan sedikit harapan
gilow kan...keadaan da macam nieyh pon aku masih simpan harapan
aku pon tak tahu kenapa aku macam macam nieyh sebenarnya
but ituhlah kenyataannya.....bukan aku tak mencoba
untuk berpaling.....jiwa aku nieyh yang tak dapat nk berpaling
sakit jugak hati nieyh bila asyik macam nieyh saja
tension...tension...
aku berharap suatu hari aku boleh berubah
biarlah berubah jadi orang laen pon takpe
asalkan aku tak stay macam nieyh...
aku penat.

* alamirie.com

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...