Saturday, August 11, 2012

songket raya 2012

Alhamdulillah.
Malam tadi dah selamat aku membeli songket untuk baju melayu yang
Telah kian lama aku tempah dan pastinya dah siap...
Jus tunggu aku balik kampung saja p amik kt kedai jimmy tuh...
Malam tadi aku mcm biasa lah...suka runner sorang2
Pegih cari barang..senang sket bergerak...
Payah kalau ajak kawan2 nieyh dengan manusia yang mcm semut hurung gula di jalan tar tuh...
Mmg semak lah kowt...aku run sorang2...pegih kejap jerw
Jalan2 pusing2 kejap...jumpa jerw barang yang aku cari
Usya kene dengan colour baju skit...
Terus rembat jerw...yang pastinya aku terbeli 2 songket lah plak...
Baju raya tahun nieyh aku buat satu jerw...tapi songket terbeli 2 malam tdi
Takpa lah...nnty balik kampung baru bleh try yang mana satu sesuai dengan baju melayu aku tuh
InsyaAllah. Harap2 sesuai lah...aku maen beli jerw malam tadi tuh...
Dapat jerw barang yang di cari malam tadi terus aku cari jalan keluar balik rumah...hahahaha
Memang ekspress betol shopping...
Biasa lah...aku mmg tak beberapa minat kesemakkan manusia skunk nieyh...
Jadi pening semak tengok orang kumpul ramai...kalau dulu okey jerw cane pon...
InsyaAllah...if takdak apa2 aku akan sampai ke kampung tumpah darah tercinta dalam minggu nieyh jugak
KBC tunggu....aku cabaq hang...!!!!!!!

* Mr Ej aka Long AK

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...