Monday, November 7, 2011

Blog Aku Promote LaSenza Malaysia

~ chilL ~
Assalamualaikum dan salam 1 Malaysia
malam nieyh aku nk kongsi sesuatu yang agak kelakar
mula2nye tadi aku terkejut jugak...
mana taknye...tetiba aku bukak jer blog nieyh terkua 
iklan LaSenzaMalaysia
setahu aku laa...LaSenza nieyh adalah pakaian dalam wanita
adoiiii....buleh pulak iklan kt blog aku....
klakar betol lah....1st time kua iklan pakaian dalam macam nieyh
segan pon ada wehhhh....adoiiiii.....macam2 haL...
tapi nk buat cm ne...dah orang kasi letak sama itu iklan...
mudah-mudahan sale untuk pakaian dalam jenama LaSenza makin bertambah
harap dengan iklan nieyh makin ramai yang view blog aku nieyh...hahahaha


bukan ape...sama2 cari makan...bukan salah pon kan...
memang itu salah satu cara marketing plan yang baek jugak...
apa2 pon...nuffnang terbaek...aku sapot nuffnang kaw2 punye...(^_^)
apa2 iklan pon aku tak kisah...yang penting menarik dan berkualiti
setakat nieyh iklan dari nuffnang memang berkualiti belaka...
Alhamdulillah...tima kasih Nuffnang (^_^)


*Mr Ej*

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...